عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 29
:: بازدید ماه : 1022
:: بازدید سال : 2421
:: بازدید کلی : 11748

RSS

Powered By
loxblog.Com

womanbeauty

چرا موهای من کم پشت شده است؟ آیا برگشتی دارد؟
یک شنبه 20 تير 1400 ساعت 11:46 | بازدید : 392 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

ریزش مو فرایندی طبیعی است که هر روز برای همه اتفاق می افتد. همه ما روزانه به طور متوسط 80 رشته مو از دست می دهیم ، اما موهای ما به طور مداوم در چرخه هایی رشد می کند تا دوباره خود را دوباره پر کند. با این حال ، اگر میزان غیرمعمولی از ریزش مو را مشاهده کرده اید ، ممکن است نگران باشید که طاس می شوید. بسیاری از مردان وقتی هنوز در 20 یا 30 سالگی هستند ، متوجه کم پشتی موهای خود می شوند. برخی از رایج ترین علائم طاسی عبارتند از از بین رفتن خط مو ، ظاهر شدن بیشتر مو در ظرفشویی و دوش و تغییر ناگهانی نحوه واکنش موهای شما به مسواک زدن.

 

 

وحشت نکنید کم پشتی و طاسی مو دو چیز متفاوت است و هر دو گزینه درمانی متعددی دارند.
آیا موهای من نازک است یا کچل می شوم؟ اما چگونه می توانید بفهمید که موهای شما نازک است یا کچل می شوید؟ ما این لیست سوالات را برای کمک به شما در تعیین اینکه آیا ریزش مو به طاسی یا کم پشت شدن مو منجر می شود ، جمع آوری کرده ایم ، بنابراین می دانید که چگونه به درستی آن را برطرف کنید.

آیا در خانواده اجرا می شود؟

با ریزش مو به تاریخچه خانواده خود نگاه کنید. طاسی الگوی مردانه معمولاً یک بیماری ژنتیکی است ، بنابراین اولین قدم شما در تعیین طاسی بودن این است که بفهمید از نظر ژنتیکی مستعد طاسی هستید.

در صورتی که شما سابقه خانوادگی طاسی مردانه داشته باشید ، احتمال زیادی وجود دارد که ریزش مو نتیجه استرس یا عامل دیگری نباشد. این ممکن است به ژنتیک برسد و در این زمینه کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید.

در این مرحله ، باید با یک متخصص پوست صحبت کنید تا گزینه های ترمیم مو را بررسی کنید. اطلاعات زیادی وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید ، اما اینترنت همچنین با نیمه حقیقت و افسانه پر شده است. تنها راه برای به دست آوردن اطلاعات خوبی که می توانید به آن اعتماد کنید این است که مستقیماً به یک متخصص پزشکی مراجعه کنید که می تواند ریزش موی شما را بررسی کند.
ریزش مو کجاست؟

اگر متوجه ریزش مو یا ریزش مو به طور خاص در ناحیه تاج می شوید ، این می تواند نشانه طاسی باشد. الگوی تصادفی تر یا ریزش موی یکنواخت پخش شده معمولاً نشانگر کم پشتی مو است.

اگر به نظر می رسد موهای شما به صورت لکه دار می ریزد ، می توانید دچار آلوپسی شوید ، این وضعیت باعث می شود فرد تکه های موی خود را از دست بدهد. اگر فکر می کنید اینگونه است با پزشک مشورت کنید.
آیا ریزش مو می تواند ناشی از سن باشد؟

اگر در حال صعود به سالهای نقره ای خود هستید ، احتمالاً موهای شما کم می شود ، که این یک قسمت طبیعی از روند پیری است. همچنین ، اگر زنی هستید که به یائسگی نزدیک می شود ، کم پشتی موها معمولاً یک علامت طبیعی است.

با این حال ، اگر شما زیر 35 سال ندارید ، ریزش مو ممکن است نشانه طاسی باشد.
آیا ممکن است ریزش مو به استرس مربوط شود؟

استرس بیش از حد باعث ریزش مو در زنان و مردان می شود. بسیاری از مردم نمی دانند که استرس می تواند بر روی بدن شما تأثیر جسمی بگذارد. استرس شدید در طی چند ماه می تواند منجر به خستگی مفرط در طول روز و ریزش مو شود.

اگر شروع به کم پشت شدن موهای خود کردید ، از بین بردن استرس اولین قدم عالی است. شما می توانید فعالیت های بیشتری را که از آنها لذت می برید شروع کنید و سعی کنید تعداد استرس زاهای شدید را در زندگی خود کاهش دهید. اگر استرس دلیل ریزش موی شما بوده است ، پس از کاهش سطح استرس ، احتمال رشد مجدد مو وجود دارد.
عوامل دیگر کم پشتی مو

عوامل زیادی وجود دارند که باعث کم پشت شدن مو می شوند. اگر اخیراً یکی از این عوامل را تجربه کرده اید ، در نظر بگیرید:

عدم تعادل هورمونی یا شیمیایی - هنگامی که هورمون های شما در مقادیر مختلف تولید می شوند ، نازک شدن مو ممکن است رخ دهد. فکر کنید: داروی جدید ، قطع نسخه و غیره
مشکلات تیروئید - اگر همچنین متوجه کاهش حافظه ، افسردگی ، افزایش ناگهانی وزن ، خشکی پوست یا خستگی و درد عضلانی مکرر شده باشید ، ممکن است کم پشت شدن موهای شما به دلیل مشکل تیروئید باشد.
کمبود ویتامین B یا آهن - کمبود مو می تواند هنگامی اتفاق بیفتد که ویتامین های خاصی به اندازه کافی دریافت نکنید.
کاهش وزن چشمگیر - هنگامی که به طور چشمگیری وزن کم کرده اید ، کم پشت شدن مو طبیعی است.
محصول جدید مو - اگر از محصول جدید مو استفاده می کنید ، ممکن است برای موهای شما خیلی سخت باشد.

به یاد داشته باشید ، موها به صورت چرخه رشد می کنند ، بنابراین اگر اکنون فقط متوجه ریزش موهای سنگین شده اید ، ممکن است کاتالیزور تا سه ماه قبل اتفاق افتاده باشد. اگر بتوانید یک یا چند مورد از این عوامل را به ریزش مو نسبت دهید ، موهای شما احتمالاً فقط کم پشت شده و احتمالاً کچل نخواهید شد.

موهای خود را بازیابی کنید: اعتماد به نفس خود را بازیابی کنید

بسیاری از مردان تعجب می کنند که آیا برای معکوس کردن اثرات نیاز به پیگیری دارند یا اینکه می توانند به تنهایی موها را دوباره رشد دهند. اگرچه رشد مجدد مو ممکن است باشد ، اما باید بدانید چه زمانی باید از متخصص کمک بگیرید.

اگر دلیل کم پشت شدن مو ژنتیک باشد ، به خودی خود رشد نمی کند. برای رشد مجدد یک مو سالم و کامل ، باید اقدامی انجام دهید ، و این شامل بررسی گزینه های مختلف ریزش مو است.

ما توصیه می کنیم به جای استفاده از میانبرها ، به دنبال درمان های اثبات شده و مورد تأیید FDA باشید. Propecia که یک داروی تجویزی است و فولیکول های مو را به شکوه قبلی خود باز می گرداند ، یک گزینه محبوب است.

ما در مرکز موی Helendale مجموعه ای از محلول های موضعی را ارائه می دهیم که می تواند با استفاده مداوم برای رویکرد کمتر تهاجمی به احیای مو ، موها را دوباره رشد دهد. ما همچنین گزینه های درمانی مانند نور درمانی ، داروهای تجویز شده ، تزریق و پیوند فولیکول را ارائه می دهیم.

گزینه های دیگر شامل نور درمانی است که باعث ضخیم شدن مو می شود ، درمان های پلاسمای غنی از پلاکت که رشد مجدد مو را تقویت می کند و در موارد پیشرفته کاشت مو که موهای شما را بازیابی می کند. 75 درصد مردان در ایالات متحده تا حدودی از ریزش مو رنج می برند. با تعیین وقت مشاوره در مرکز موی Helendale می توانید اثرات آن را برطرف کنید.
درمان غیر جراحی ریزش مو

بسته به میزان ریزش موی خود ، می توانید کاندید درمان های غیر جراحی برای بازسازی مو باشید. تعدادی راه حل موضعی مانند شامپوها و نرم کننده های مرطوب کننده وجود دارد که می تواند موهای شما را احیا و ضخیم کند. همچنین داروهای خاصی مانند Propecia وجود دارد که برای بازگرداندن رشد مو طراحی شده اند.

شما همچنین می توانید از قدرت نور برای تحریک رشد مو استفاده کنید. Neo Light Therapy System یک گزینه غیرتهاجمی است که با استفاده از جلسات نور سطح پایین موهای شما را قویتر و ضخیم می کند.

در حالی که چنین گزینه های غیر جراحی اغلب مختص ریزش مو در اوایل و اواسط مرحله است ، اما می تواند برای ریزش مو در اواخر مرحله نیز مثر باشد. با این حال ، موارد خاصی از ریزش مو و طاسی وجود دارد که گزینه های غیر جراحی مناسب ترین انتخاب نیستند.
گزینه های درمان حداقل تهاجمی ریزش مو

وقتی راه حل های موضعی ، داروها و نور درمانی برای احیای موهای شما کافی نیست ، می توانید گزینه های دیگر را بررسی کنید. خوشبختانه ، فناوری پیشرفت کرده است به طوری که شما می توانید با درمان بسیار تهاجمی و سنگین تر ، موهای خود را دوباره رشد دهید. با استفاده از روش استخراج واحد فولیکولار (FUE) ، جراحان می توانند فولیکول های موی زنده را پیوند داده و در نقاط طاسی کاشت کنند.

دیگر نگران جای زخم ناشی از این روش نیستید و می توانید پس از 48 ساعت بهبودی به برنامه روزمره معمول خود برگردید. حتی بهتر ، میزان موفقیت در درمان FUE تا 98 درصد است.

پس از درمان ریزش مو ، احتمالاً باید استفاده از گزینه های درمانی غیر جراحی مانند موارد ذکر شده در بالا را برای حفظ ظاهر و احساس موهای جدید خود شروع کنید. ما مطمئن خواهیم بود که شما را در تمام گزینه های شما راهنمایی خواهیم کرد تا نتایج بهتری را کسب کنید.
امروز بیشتر بیاموزید.

مطالعه بیشتر: چند سوال مهم در مورد ریزش مو و پاسخ به آن ها

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چقدر طول میکشد دوره ارتودنسی تمام شود؟
یک شنبه 20 تير 1400 ساعت 10:19 | بازدید : 452 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

 درمان ارتودنسی دندان اغلب شامل بستن بریس یا ترازبندی برای مدت زمان قابل توجهی است. مدت زمان استفاده از بریس یا ردیف بر اساس نیازهای درمانی شما متفاوت خواهد بود، اما رفتارهای شما همچنین می تواند بر مدت زمان آن تأثیر بگذارد.

حتماً به توصیه های ارتودنتیست خود عمل کرده و عادت های سالم را هنگام پوشیدن بریس حفظ کنید. این می تواند به اثربخشی برنامه درمانی شما کمک کرده و به شما کمک کند از ماههای اضافی با بریس جلوگیری کنید.

 

بریس چقدر باید روی دندان بماند؟

بریس های ارتودنسی روی دندان

مدت زمان متوسط ​​برای بریس ها بین 1 تا 3 سال است. اما ممکن است بسته به شرایط خود برای مدت زمان کوتاهتر یا طولانی تری به آنها نیاز داشته باشید. در اینجا چند فاکتور وجود دارد که می تواند بر مدت زمان استفاده از بریس تأثیر بگذارد.

 

دندان های شما چقدر کج هستند؟

دلیل متداولی که ممکن است شما از بریس استفاده کنید این است که دندان های شما شلوغ، بیرون زده یا فاصله زیادی دارند. برای جلوگیری از ایجاد حفره، بیماری لثه و فرسایش مینا باید به دنبال درمان این مسائل باشید.

مدت زمان استفاده از بریس برای درمان این شرایط بر اساس شدت آن متفاوت است. به عنوان مثال، تراز كردن دندانها ممكن است شامل برداشتن دندانها باشد تا فضای بیشتری در دهان شما ایجاد شود. تمام شرایطی که روی طول درمان ارتودنسی موثر هستند به شرح زیر مخی باشد:

 

انواع بریس ها

انواع مختلفی از درمان ارتودنسی وجود دارد و این انواع مختلف می توانند در طول دوره درمان شما تأثیر بگذارند. بریس های فلزی. این شامل براکت هایی است که برای اتصال آنها به دندانهای شما متصل شده و با سیم فلزی نخ شده اند. ارتودنتیست شما این سیمها را هر چند هفته یک بار محکم می کند تا دندان های شما به آرامی مرتب شوند. این موارد معمولاً برای اصلاح جدی تر نامرتبی دندان ها توصیه می شود.

صف کش ها را پاک کنید. این ها سینی های متحرک، شفاف و پلاستیکی هستند که هر چند هفته یکبار با تغییر دندان تغییر می کنند. می توانید سینی ها را پاک کنید تا دندان های خود را تمیز کنید اما باید آنها را تقریباً در تمام روز بپوشید. عدم رعایت برنامه درمانی باعث طولانی شدن مدت استفاده از آنها می شود. در مورد بستن فضاها برای استخراج، ترازهای شفاف بهترین انتخاب نیستند.

بریس های زبانی اینها بریس های فلزی هستند که پشت دندان های شما چسبانده می شوند. آنها در مقایسه با مهاربندهای فلزی یا ترازوی شفاف به همان اندازه هستند. بریس های لینگوال زیبا ترین نوع بریس ها هستند.

یک مطالعه جامع در سال 2019 نشان داد که افرادی که ارتودنسی لینگوال استفاده می کنند، بریس ها را برای مدت زمان کوتاه تری از افرادی که دارای بریس های فلزی سنتی هستند، روی دندان های خود دارند. اما کسانی که از ردیف کننده های واضح استفاده می کنند نسبت به افرادی که از بریس های فلزی استفاده می کنند، مشکلات تراز کمتری دارند.

 

حتما بخوانید:

بهترین روش های ارتودنسی در 1400

آیا ارتودنسی دندان عوارضی دارد که برایمان خطرناک باشد؟

ابزارهای اضافی ارتودنسی

درمان ارتودنسی ممکن است بیش از فقط بریس باشد و این می تواند در طول برنامه درمانی شما تأثیر بگذارد. برخی از این ابزارهای اضافی ارتودنسی عبارتند از:

نوارهای لاستیکی. اینها برای درمان تراز شدن فک به مهاربندها متصل می شوند.

توسعه دهنده های قصر این منبسط کننده ها در سقف دهان شما قرار می گیرند و از نیروی ملایم برای گشاد شدن فک استفاده می کنند. این موارد در کودکانی که هنوز در حال رشد هستند تجویز می شود. آنها ممکن است به شما کمک کند تا به طور کلی از بریس خودداری کنید یا بعداً مدت زمان استفاده از بریس را کاهش دهید.

سرپوش این وسیله ای است که شما بالای سر خود می پوشید (معمولاً شب ها) یا روی صورت. اگر مشکلات چیدمان فک پیچیده باشد به مهاربندهای شما متصل می شود. این یک گزینه برای یک بیمار رشد است.

با تصمیم گیری درمانی خود برای این ابزارها، نمی توانید مدت زمان استفاده از بریس را کوتاه کنید. عدم رعایت دستورات ارتودنتیست ممکن است به مدت زمان استفاده از بریس اضافه کند.

 

ورودی شما

ارتودنسی و نتیجه آن

در مورد نیازها و نگرانی های خود در مورد زمان درمان با متخصص ارتودنسی صحبت کنید. آنها ممکن است بتوانند درمان را براساس وقایع مهم زندگی تنظیم کنند، اما نمی دانند مگر اینکه این مورد را به آنها توجه کنید. به خاطر داشته باشید که اگرچه دندان ها و فک شما ممکن است "ثابت" به نظر برسد، اما جنبه های درمانی آن کمتر قابل مشاهده است که ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

به عنوان مثال، طول می کشد تا استخوان های شما در طول درمان جا بیفتند. حذف بریس خیلی زود ممکن است پیشرفت اصلاح تراز شما را خنثی کند.

 

در بسیاری از موارد، کودک یا نوجوان که بریس می گیرد، اگر می خواهد زمان خود را در پرانتز افزایش دهد، ممکن است با مقاومت والدین خود روبرو شود.

یک مطالعه در سال 2020 نشان داد که والدین کودکانی که دارای پرانتز هستند بیشتر از ارتودنتیست ها نسبت به مدت زمان درمان بر نتیجه درمان متمرکز هستند.

متخصص ارتودنسی شما ممکن است یک درمان موفقیت آمیز پیدا کند که با یک جدول زمانی واقع بینانه محقق شود و این نوع نگرانی ها را برطرف کند.

 

رژیم غذایی

رعایت نکردن توصیه های ارتودنتیست در مورد آنچه می توانید و نمی توانید با بریس بخورید می تواند بر مدت زمان پوشیدن آن تأثیر بگذارد. خوردن غذاهای چسبناک، سفت یا ترد می تواند قسمت هایی از بریس های شما را از بین ببرد. این غذاها نه تنها شامل آب نبات و آدامس بلکه شامل سبزیجات خام و پاپ کورن نیز می باشد.

شکستن بریس ها ممکن است بر مدت زمان پوشیدن آنها تأثیر بگذارد و احتمالاً به یک قرار ملاقات اضطراری نیاز دارد.

 

شیوه زندگی

برای جلوگیری از نیاز طولانی به بریس، در برنامه درمانی خود نقش فعال را در نظر بگیرید. تو می توانی:

  • برای انجام تنظیمات به طور مرتب به ارتودنتیست خود مراجعه کنید
  • دستورالعمل ها را برای صف آرایی های واضح و سایر لوازم دنبال کنید
  • برای تمیز کردن هر 6 ماه به دندانپزشک خود مراجعه کنید

 

همچنین، با متخصص ارتودنسی خود در مورد محافظ دهانی مناسب برای پوشیدن هنگام ورزش یا ورزش صحبت کنید. این می تواند به محافظت از بریس های شما کمک کرده و از صدمات دهان جلوگیری کند.

 

باید ها و نباید ها

همیشه دستورالعمل های ارتودنتیست خود را دنبال کنید تا درمان شما با بریس ها تا حد ممکن روان و کارآمد باشد.

 

در اینجا برخی از بایدها و نبایدهایی وجود دارد که ممکن است متخصص ارتودنسی برای کمک به موفقیت درمان شما توصیه کند.

 

انجام دهید

  • دندان های خود را روزی دو بار مسواک بزنید (یا بعد از خوردن غذا).
  • هر روز یکبار نخ دندان بکشید.
  • دندان های خود را با آب یا یک شستشوی مخصوص بشویید تا مواد زائد مواد غذایی پاک شود.
  • برای انجام تنظیمات منظم به متخصص ارتودنسی و برای تمیزکاری های شش ساله به دندانپزشک مراجعه کنید.
  • دستورالعمل های مربوط به وسایل قابل جابجایی یا قابل تنظیم مانند ردیف کننده های شفاف، نوارهای لاستیکی، منبسط کننده ها یا پوشش سر را دنبال کنید.
  • در صورت شکستن بریس، فوراً به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید.

 

انجام ندهید

  • از خوردن غذاهای شیرین، چسبناک، ترد یا سفت خودداری کنید.
  • سعی کنید از نوشیدن نوشیدنی های شیرین یا گازدار خودداری کنید.
  • از تلاش برای اصلاح بریس های شکسته خود خودداری کنید.

 

مزایای ارتودنسی دندان؟

  • دندان های خود را مرتب کنید، به شما لبخندی از نظر زیبایی و نیش سالم بخشد.
  • کمک به شما در جویدن و بلعیدن صحیح.
  • اجتناب از ضربه به دندانهای جلویی در افرادی که دندانهای جلوی آنها جوش خورده است.
  • جلوگیری از ایجاد حفره، بیماری لثه و شرایط تراز فک مانند اختلالات TMJ.
  • جلوگیری یا بهبود اختلالات گفتاری ناشی از عدم انطباق.
  • با دستیابی به ظاهری مطلوب، اعتماد به نفس یا عزت نفس خود را بهبود ببخشید.

مقالات مرتبط:

ارتودنسی چیست و چه مزایایی دارد؟

آشنایی با مفاهیم ایمپلنت، لمینت و کامپوزیت



:: برچسب‌ها: دندان , زیبایی صورت , طرح لبخند , ارتودنسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ارتودنسی چیست و چه مزایایی دارد؟
چهار شنبه 16 تير 1400 ساعت 16:32 | بازدید : 406 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

 شما احتمالاً درباره ارتودنسی در تلویزیون چیزی شنیده اید یا از طرف یکی از دوستان یا آشنایان در مورد آن شنیده اید و یا ممکن است دندان های سیم کشی شده کسی را دیده باشید. با این حال، شما واقعاً در مورد این نوع خاص از خدمات دندانپزشکی چه می دانید؟ ارتودنسی یعنی ردیف شدن دندان ها، زیبا شدن لبخند و افزایش اعتماد به نفس. ما می خواهیم شما را با ارتودنسی و مزایای آن آشنا کنیم.

بله، متخصص ارتودنسی دندانپزشکی است که بریس های دندانی را توصیه و نصب می کند، اما چیزهای فراتر از این موارد وجود دارد. ما می خواهیم با پاسخ دادن به چند سوال مهم که در عمل می شنویم، اصول ارتودنسی را به روشی ساده و مستقیم توضیح دهیم.

 

ارتودنسی چیست؟

مطابق با MedicineNet.com، ارتودنسی عبارت است از: "تخصص دندانپزشکی مربوط به تشخیص و درمان ناهنجاری های دندانی و همچنین بی نظمی در رابطه فک پایین و بالا است." به زبان ساده، ارتودنسی از نحوه کار فک ها و دندان ها با یکدیگر مراقبت می کند - مانند کج بودن دندان ها، نامرتب یا غیر منظم بودن دندان ها.

 

تفاوت بین ارتودنتیست و دندانپزشک "معمولی" چیست؟

حتی وقتی در مورد یک مسئله دیگر به یک متخصص ارتودنسی مراجعه می کنید، باز هم به دندانپزشک عادی خود مراجعه خواهید کرد. متخصص ارتودنسی فقط با این مسائل خاص دندانپزشکی سروکار دارد، نه با تمیز کردن دندان، پر کردن، تاج، دندان درد و مواردی از این دست. علاوه بر این، در حالی که تمام متخصصان ارتودنسی دندانپزشک هستند، اما همه دندانپزشکان ارتودنتیست نیستند.

 با این حال، بیشتر متخصصان ارتودنسی به طور خارق العاده ای مشغول انجام تخصص خود هستند که آنها به راحتی وظایف معمول دندانپزشکی را به دندانپزشک عمومی منتقل می کنند. همه متخصصان ارتودنسی دو یا سه سال اقامت اضافی را پس از دانشکده دندانپزشکی انجام می دهند و این یادگیری کاملاً در جهت ایجاد لبخندهای زیبا و نیش زدن کامل است.

 

اهمیت  ارتودنسی دندان در چیست؟

وقتی دندان ها و فک ها به خوبی چیده شوند، از سلامت بیشتری برخوردار می شوند. دندان های کج و نامرتب به احتمال زیاد با مشکلات زیادی روبرو می شوند که باید از طریق سوراخ کاری، ریشه کانال ها، تاج ها، استخراج و حتی جراحی اصلاح شوند. به نوعی می توان به ارتودنسی به عنوان نوعی داروی پیشگیری نگاه کرد. بعلاوه، در برخی موارد، اعتماد به نفس مرتبط با دندانهای نامرتب یا کج وجود دارد و ارتودنسی نیز می تواند به آن کمک کند.

 

ارتودنسی مناسب چه کسانی است؟

بسیاری از افراد ارتودنسی را چیزی شبیه به نوجوانان می دانند. از این گذشته، بیمار "استاندارد" که در فیلم ها یا تلویزیون به تصویر کشیده می شود، نوجوان جوانی است که بریس دارد. بله، سالهای نوجوانی زمان رایجی است که متخصصان ارتودنسی توصیه می کنند بریس استفاده شود. اما، بسیاری از بزرگسالانی که یا در جوانی آنها را نمی پوشیدند یا پروتکل مناسبی را رعایت نمی کردند، دریافتند که در بزرگسالی به درمان نیاز دارند. بسیاری از بزرگسالان را می توان با برازنده های شفاف، اینویسالاین یا بریس های آرایشی درمان کرد. دکتر لستر همچنین در زمینه درمان سریع برای بزرگسالان تخصص داشت.

با گزینه های بیشتر از هر زمان دیگر، بیماران بزرگسال بسیار شایع هستند. بعلاوه، بسیاری از مشکلات "معمولی" نیستند و ممکن است نتیجه یک حادثه یا آسیب باشد.

 

چه زمانی باید به دنبال مشاوره ارتودنسی باشید؟

بیشتر افرادی که به دنبال مشاوره ارتودنسی هستند این کار را به توصیه دندانپزشک اولیه انجام می دهند. با این حال، اگر در مورد مسئله دندانپزشکی خودآگاه هستید، دلیلی ندارد که خود به خود با یک متخصص ارتودنسی تماس نگیرید. این می تواند اولین گام خوب برای ایجاد یک تغییر بزرگ در زندگی شما باشد. دکتر لستر مشاوره رایگان و بدون خطر را ارائه می دهد. او دندان های شما را معاینه می کند، در مورد وضعیت شما با شما صحبت می کند و در مورد جوانب مثبت و منفی گزینه های مختلف درمانی صحبت می کند، احتمالاً موارد مشابه شما را نشان می دهد و به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا درمان برای شما مناسب است و چه نوع درمانی مناسب شما است .

 

فواید ارتودنسی چیست؟

فواید ارتودنسی به سختی قابل اندازه گیری است و از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. تعدادی از متداول ترین موارد ذکر شده عبارتند از:

  • عزت نفس را بهبود می بخشد
  • سلامت کلی دندان را افزایش می دهد
  • متخصص ارتودنسی برای ایجاد یک برنامه طولانی مدت با دندانپزشک عمومی همکاری می کند
  • می تواند به بیماران در هر سنی کمک کند
  • فناوری تا جایی پیشرفت کرده است که همه دستگاه ها به شدت قابل توجه نباشند

 

ارتودنسی یک منطقه مهیج از دندانپزشکی است و هنوز در حال رشد و تغییر است. این بدان معناست که حتی بیمارانی که حتی چند سال پیش احساس می کردند هیچ راه حلی برای مشکلات آنها وجود نداشته است، امروز نتایج مناسب و مقرون به صرفه ای پیدا می کنند. آنچه بیش از هر چیز دیگری واقعاً همان چیزی است که ارتودنسی را بسیار باورنکردنی می کند. 

حتما بخوانید:

آیا ارتودنسی دندان عوارضی دارد که برایمان خطرناک باشد؟

بهترین روش های ارتودنسی دندان در 1400



:: برچسب‌ها: دندان , زیبایی صورت , بهداشت دهان , طرح لبخند , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
محبوب ترین روش های انجام ارتودنسی دندان برای سال 1400
سه شنبه 15 تير 1400 ساعت 13:57 | بازدید : 467 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

داشتن ظاهر زیبا و چهره متناسب نیازمند داشتن دندان‌های سالم و مرتب است. بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف دارای دندان‌های به هم فشرده و کج هستند که این امر به نوبه‌ی خود باعث کاهش زیبایی صورت خواهد شد. ارتودنسی به عنوان یکی از شیوه‌های مؤثر برای داشتن دندان‌های صاف و یکدست است. اگر بخواهید سیم کشی دندان را به بهترین شکل و با قیمت مناسب انجام دهید بهتر است به دنبال شناخت یک کلینیک معتبر باشید.

ارتودنسی دندان

زمانی که از شیوه ارتودنسی برای مرتب سازی دندان‌های خود استفاده کنید می‌توانید با یک هزینه معقول به ظاهر مناسب دست پیدا کنید. فشارهای ایجاد شده در سیم کشی دندان در طی زمان مشخص باعث خواهد شد تا دندان‌ها به شکل صاف درآیند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد محبوب‌ترین شیوه‌های سیم کشی دندان در سال 1400 مطالب جالب توجهی را با شما به اشتراک بگذاریم.

دلایل استفاده از ارتودنسی چیست؟

موقعیت فک و دندان در ایجاد یک چهره زیبا بسیار حیاتی هستند لذا زمانی که فک و دندان‌های شما به درستی بر روی هم قرار نگیرند، عارضه‌ و ناهنجاری‌های زیادی رخ می‌دهد. عوامل مختلفی در استفاده از شیوه سیم کشی دندان‌ها وجود دارند که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به کج بودن دندان، فشرده بودن دندان و ناهنجاری‌های دهانی اشاره کرد. وجود ناهنجاری‌های مختلف در فک و دندان به مرور زمان باعث ایجاد فرسایش دندان‌ها شده و جویدن را مشکل می‌نماید. از این رو استفاده از شیوه ارتودنسی به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند دندان‌های صاف و یکدستی داشته باشند. وجود دندان‌های صاف باعث ایجاد طرح لبخند مناسب شده و سلامت دهان و دندان را بهبود می‌بخشد.

چه کسانی می‌توانند ارتودنسی انجام دهند؟

در سیم کشی دندان، افراد فارغ از سن و جنسیت خود می‌توانند از این شیوه کاربردی برای بهبود ظاهر و سلامت دندان‌های خود استفاده کنند. تشخیص نهایی این کار بر عهده متخصص است که با داشتن تجربه فراوان می‌تواند شما را در رسیدن به یک وضعیت مطلوب یاری نماید. انجام ارتودنسی قبل از رشد دندان‌های اصلی می‌تواند دارای تاثیرگذاری بیشتری بر روی ظاهر دندان‌ها باشد. اگر کودک شما دارای دندان‌های کج و زاویه فک نامناسب است، بهتر است قبل از هر کاری با انتخاب یک کلینیک زیبایی مناسب بتوانید از نظر یک متخصص باتجربه جهت بهبود وضعیت دندان‌های فررزند دلبندتان بهرمند شوید.

شناخت بهترین و محبوب‌ترین شیوه ارتودنسی

در سیم کشی دندان‌ها می‌توان از شیوه‌های جدید و مدرن پزشکی برای صاف کردن دندان و درمان مشکلات احتمالی فک و دهان استفاده کرد. شیوه‌های مختلف زیادی برای سیم کشی دندان‌ها وجود دارد که در این بخش قصد داریم تا به بهترین و محبوب‌ترین آن در سال 1400 بپردازیم:

  • ارتودنسی دیمون

استفاده از این شیوه برای سیم کشی دندان‌ها به دلیل نوع انجام آن باعث کاهش دوره درمان و صاف شدن دندان‌ها در مدت زمان اندک خواهد شد. این سیستم “براکتی” به بیماران این امکان را می‌دهد که با صرفه جویی در زمان و هزینه‌های خود به راحتی به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند. وجود شیوه دیمون باعث خواهد شد تا افراد مدت زمان کمتری را به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنند.

در روش ارتودنسی دیمون، استفاده از براکت دیمون بر خلاف بریس‌های سنتی و فلزی به سیم‌های قوس‌دار قرار گرفته شده در دندان اجازه خواهد داد تا آزادانه حرکت نمایند و با تنظیم فشار وارد شده به براکت‌ها بتوان به راحتی تنظیم مورد نظر را اعمال کرد. در این شیوه به میزان مشخص، سیم‌های قرار گرفته شده آزاد گذاشته می‌شوند تا به راحتی به سمت و سوی مختلف حرکت نمایند. این عمل آنقدر تکرار می‌شود تا دندان‌ها به شکل مناسب صاف شوند. استفاده از شیوه ارتودنسی دیمون دارای مزایای زیادی برای بیماران است که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به کاهش زمان درمان، قرار ملاقات کمتر، نتایج بهتر و ایده‌ال‌تر، راحتی و کیفیت بیشتر و رضایت مشتریان اشاره کرد.

  • ارتودنسی لینگوال

این شیوه به عنوان روش سیم کشی پشت دندانی شناخته می‌شود که براکت یا سیم مخصوص در پشت دندان به سمت زبان قرار می‌گیرد. موقعیت‌های مکانی قرار گرفته شده در شیوه لینگوال با توجه به مکانیزمی که دارند به عنوان براکت داخلی شناخته می‌شوند. در شیوه لینگوال براکت‌های قرار گرفته شده به دلیل این که در پشت دندان‌ها نصب می‌شوند قابل مشاهده نیستند. این روش نوعی ارتودنسی نامرئی است که برای بسیاری از بیماران حائز اهمیت است. از ارتودنسی لینگوال بیشتر برای درمان دندان‌های بزرگسالان استفاده می‌شود چرا که به دلیل حالت نامرئی که دارد می‌تواند بدون ایجاد حس ناخوشایند باعث صاف شدن دندان‌ها شود. از شیوه لینگوال برای درمان عارضه‌های مختلف نظیر کج بودن متوسط تا شدید دندان‌ها، ازدحام دندان و انواع مال اکلوژن‌ها استفاده می‌شود.

طول دوره درمان در این شیوه بین 18 تا 38 ماه متغییر است و با توجه به وضعیت بیمار متفاوت است. اگر بخواهید از شیوه لینگوال برای مشکلات دهان و دندان خود استفاده کنید می‌توانید از مزیت‌های زیر بهره‌مند شوید:

  • یکی از مهم‌ترین مزیت استفاده از این شیوه غیر قابل مشاهده بودن سیم کشی دندان است.
  • برای اصلاح مشکلات پیچیده دهان و دندان، تغییر ارتفاع دندان و بستن فضای خالی بین آنها می‌توان از شیوه لینگوال استفاده نمود.
  • در صورتی که در زمان سیم کشی دندان نتوانید به راحتی دندان‌های خود را تمیز کنید، تغییر رنگ ایجاد شده در پشت دندان بوده و قابل مشاهده نیست.

ارتودنسی لینگوال

برای استفاده از ارتودنسی دندان و بهره‌مند شدن از شیوه‌های جدید، بهتر است به دنبال انتخاب یک کلینیک معتبر باشید. بهرمندی از یک کلینیک معتبر نظیر کلینیک دندانپزشکی دکتر سریتا باعث خواهد شد تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و به نتیجه درخشان دست پیدا کنید.

برگرفته از وبسایت تصویر زندگی



:: برچسب‌ها: دندان , ارتودنسی دندان , زیبایی دندان , زیبایی لبخند , سلامت دهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
5 دلیل که چرا باید از پوست خود مراقبت کنیم؟
یک شنبه 6 تير 1400 ساعت 9:58 | بازدید : 382 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

برخی افراد هر هفته ساعت ها به مراقبت از پوست خود می پردازند و برخی دیگر حتی به مراقبت پوست خود فکر هم نمیکنند. اگر از خود می پرسید که چرا باید کمی بیشتر به پوست خود اختصاص دهید، در این مقاله پنج دلیل محکم و منطقی را به شما معرفی میکنیم.

چرا باید از پوست خود مراقبت کنیم؟

1.پوست بزرگترین اندام بدن است

پوست بزرگترین اندام بدن است و برخی از عملکردهای مهم را انجام می دهد. از اندام های داخلی ما محافظت می کند و دمای بدن را تنظیم می کند. شرایط بسیاری وجود دارد که می تواند بر روی پوست تاثیر بگذارد، از بثورات گرفته تا اگزما. عدم مراقبت صحیح از پوست می تواند منجر به ملانوم، زگیل یا کهیر شود. شما باید سعی کنید با رژیم غذایی سالم و مصرف مکمل های غذایی سلامت پوست خود را تضمین کنید، اما یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها، استفاده از محصولات مراقبت پوست مانند کرم ضد آفتاب، کرم مرطوب کننده، کرم روشن کننده و ضد لک و غیره است. 

2. جلوگیری از سرطان پوست

سرطان پوست به طور معمول پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب طولانی مدت رخ می دهد. مراقبت از پوست می تواند از بروز سرطان پوست جلوگیری کند. یک کرم ضد آفتاب صورت که SPF (عامل محافظت در برابر آفتاب) آن بالای 30 است بخرید تا هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. هنگام بازدید از ساحل یا هر جای دیگر آفتابی، مطمئن شوید که کرم ضد آفتاب را زده و دوباره آن را استفاده می کنید. اگر مدت طولانی بیرون هستید کلاه یا پیراهن آستین بلند بپوشید تا از اشعه ماورا بنفش هوشیار باشید. هیچ کس نمی خواهد به سرطان پوست مبتلا شود، بنابراین برای جلوگیری از آن هر کاری که می توانید انجام دهید.

 

3. روند مراقبت از پوست چندان طول نمی کشد

روال مراقبت از پوست شما می تواند به همان اندازه که می خواهید کوتاه باشد. یک روال خوب شامل پاکسازی، تقویت و مرطوب سازی است که همه اینها ممکن است هر صبح و عصر پنج تا ده دقیقه طول بکشد. پاک کننده احتمالاً مهمترین مرحله است. شستن صورت فقط یک دقیقه طول می کشد و فواید آن بسیار زیاد است. شستن صورت باعث پاک کردن لودگی و هر چیز دیگری که باید از روی صورت شما پاک شود، می شود. 

سپس از تونر با میسلار واتر استفاده کنید که برای تقویت سلامت پوست طراحی شده است. آنهایی که دارای چای سبز هستند می توانند به کاهش قرمزی کمک کنند، در حالی که دیگران با اسید هیالورونیک می توانند کمی هیدراتاسیون اضافه کنند. سرانجام، یک مرطوب کننده باعث آبرسانی به پوست شما می شود. استفاده از این سه محصول فقط چند دقیقه طول می کشد  اما می تواند در کوتاه مدت تفاوت زیادی در پوست شما ایجاد کند.

4. محصولات مراقبت از پوست همیشه در دسترس هستند

اگر بدانید که چه کاری انجام میدهید، مراقبت از پوست در واقع بسیار سرگرم کننده است. جمع آوری چند محصول با کیفیت و استفاده روزانه از آنها به شما کمک می کند احساس مراقبت زیادی از خود کنید. اگر در روند مراقبت از پوست، تازه وارد هستید، قبل از خرید، ویژگی محصولات را بررسی کنید.

 CBD به دلیل خاصیت ضد التهابی بودن برای پوست عالی است، اما CBD Insider را بررسی کنید تا ببینید کدام برندهای CBD مناسب شما هستند. ممکن است مکمل غذایی را دوست داشته باشید یا بخار را ترجیح دهید. دریافت اسکوپ اینسایدر به شما کمک می کند تماس صحیح با کدام محصول بگیرید.

 

اگر مرد هستید و ایده ای برای شروع مراقبت از پوست ندارید، ماللاما را بررسی کنید.ماللاما محصولات ساده ای تولید میکند که دقیقا فواید و کارهایی که آقایان می خواهند را انجام میدهد. این مجموعه از محصولات با داشتن ترکیبات کاملاً طبیعی به شما کمک می کند یک روال مراقبت از پوست آسان و موثر داشته باشید. 

5. افزایش اعتماد به نفس

وقتی پوست شما سالم است، احساس رضایت بهتری خواهید داشت. داشتن پوست عالی به شما اعتماد به نفس می بخشد و به شما کمک می کند تا برای کار کردن در روز آماده باشید. زنان گزارش کرده اند که شرایط پوستی آنها را از ادامه زندگی متوقف می کند و باعث می شود در خانه بیشتر از آنچه که اگر نسبت به پوست خود آگاهی نداشته باشند، در خانه بمانند. اجازه ندهید صورت شما مانع انجام آنچه می خواهید شود.

جمع بندی

داشتن پوست سالم خیلی طول نمی کشد. کمی وقت به کارهای روزمره خود اختصاص دهید و روی چند محصول عالی روی پوست خود بمالید. به زودی متوجه تغییر حالت و نگرش خود خواهید شد. جهت مشاوره درباره نوع پوست خود می توانید با شماره ی 02165235660 تماس  بگیرید و با پزشکان داروساز مهتاطب مشورت کنید. همچنین برای خرید اینترنتی کرم ضد لک، کرم مرطوب کننده، کرم ضد آفتاب و دیگر محصولات مراقبت پوست به داروخانه آنلاین مهتاطب مراجعه کنید.






:: برچسب‌ها: کرم ضد لک , کرم روشن کننده , مراقبت از پوست , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه از ریزش مو جلوگیری کنیم؟
چهار شنبه 2 تير 1400 ساعت 12:11 | بازدید : 381 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

ریزش مو چیزی بوده است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم میکنند. شاید در حالت عادی چندان متوجه ریزش موی خود نشوید اما وقتی موهای خود را شانه می کنید یا در حمام می بینید که چقدر موهایتان می ریزد. متخصصان پوست و مو بر این باورند که ریزش 50 تا 100 عدد مو در روز طبیعی است اما اگر بیشتر از این مقدار باشد، باید به فکر درمان ریزش مو خود باشید.

باید بدانید که ریزش مو به صورت ناگهانی اتفاق نمی افتد، موها ابتدا نازک تر می شوند، و گاهی نقاطی از کچلی را نیز مشاهده میکنید، که کاملا آزار دهنده هستند. ممکن است کرم ها، سرم ها و قرص و داروهای زیادی را برای درمان ریزش موی خود امتحان کرده باشید اما از هیچ یک نتیجه دلخواه خود را نگرفته باشید. در این مقاله قصد داریم بهترین روش های جلوگیری از ریزش مو در سال 2021 را به شما معرفی کنیم.

درمان ریزش مو

بهترین روش های درمان ریزش مو

Revialage Hair & Beauty Complex 

Revialage Hair & Beauty Complex به شما یک دوز روزانه از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد موهای سالم می دهد. یک مشکل بزرگ در مورد مو که مردم متوجه آن نمی شوند، این است که پرپشتی و سلامتی آن از درون شروع می شود. برای رشد موهای بلند، شاداب و براق، باید مطمئن شوید که بدن شما مواد مغذی مناسب را به دست می آورد. به این مواد مغذی مانند بلوک های سازنده فکر کنید که به موها کمک می کند تا حد ممکن سالم باشند.

 

برای اطمینان از دریافت مواد مغذی مناسب برای جلوگیری از ریزش مو، باید ویتامین هایی که مانع ریزش مو می شوند را مصرف کنید، مانند ریبوفلاوین، بیوتین، فولات و ویتامین B12. نه تنها این، بلکه به طور کلی، بیشتر بزرگسالان حداقل از نظر برخی مواد مغذی ضروری کمبود دارند.

چگونه از مکمل Revialage Hair & Beauty Complex استفاده کنیم؟

رمز موفقیت این مکمل در استفاده منظم و روزانه است. من شخصاً دوست دارم صبح ها همراه با سایر ویتامین ها و مواد معدنی آن را مصرف کنم تا قبل از شروع روز، دوز لازم روزانه مواد مغذی را دریافت کنم، اما این به شما بستگی دارد که چه زمانی از این مکمل استفاده کنید. من دوست دارم که این مکمل به راحتی در برنامه روزانه من ادغام شود و هیچ ضرری هم ندارد. از آنجا که این یک مکمل است و لازم نیست روی موها مالیده شود، بنابراین نگران روزهای شستشو یا مسائل مربوط به حالت دادن نباشید. 

 

Revialage Hair & Beauty Complex چگونه عمل میکند؟

پس از استفاده منظم از مجتمع زیبایی و زیبایی Revialage، شما قطعاً متوجه تفاوت در ریزش بیش از حد موهای خود می شوید. تفاوت فاحش در میزان ریزش مو در شانه کردن و شستن موها مشخص می شود. برای خرید بهترین و موثرترین پکیج های دارویی درمان ریزش مو به سایت مهتاطب مراجعه کنید. همچنین می توانید با شماره های 02165235660 یا 02165232090 تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر: چرا موهای من کم پشت شده است؟ آیا برگشتی دارد؟



:: برچسب‌ها: درمان ریزش مو , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بهترین کرم های مرطوب کننده سینره کدامند؟
دو شنبه 31 خرداد 1400 ساعت 9:52 | بازدید : 378 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

بزرگترین عامل ایجاد مشکلات پوستی از کم آبی و کمبود چربی پوست ایجاد می شود. زمانی که پوست آب کافی نداشته باشد در برابر عواملی مخرب محیطی آسیب پذیرتر می گردد پس یکی از ساده ترین و ارزانترین روش های پیشگیری از بروز مشکلات پوستی استفاده از یک کرم مرطوب کننده مناسب است. اینکه چه نوع مرطوب کننده ای برای شما مناسب تر است به نوع پوست شما و مشکل پوستی که شما درگیر آن شده اید بستگی دارد. کرم های مرطوب کننده و مغذی سینره یکی از معروف ترین و پر فروش ترین محصولات برند ایرانی سینره هستند.
مقاله امروز مهتاطب نیز راجع به 3 نوع کرم مرطوب کننده سینره یعنی کرم مرطوب کننده پوست چرب سینره، کرم مرطوب کننده پوست خشک سینره و کرم مرطوب کننده و مغذی سینره برای افراد بالای 40 سال می باشد که از نظر حجم، قیمت، فواید، نکات منفی، مواد تشکیل دهنده موثر با یکدیگر مقایسه می شوند.

فرق مرطوب کننده و آبرسان چیست؟

در واقع مرطوب کننده ها به دو دسته نرم کننده و آبرسان تقسیم می شوند. هر دو این دسته محصولات باعث خفظ رطوبت و افزایش آن در لایه های پوست می شوند اما روش نرم کننده ها با آبرسان ها متفاوت است.

نرم کننده: ایجاد یک لاهی محافظ روی پوست کرده و از خروج رطوبت از پوست جلوگیری می کند. پایه مواد شکیل دهنده نرم کننده ها چربی است و نسبت چربی انها بالاست به همین دلیل برای پوستهایی که چربی کمی دارند مانند پوستهای خشک که همیشه احساس کشیدگی، پوسته پوسته شدن و حتی ترک و چین و چروک روی پوست دارند مناسب است. اگر افراد با پوست چرب از نرم کننده استفاده کنند دچار چربی بیش از حد و براقیت روی پوست شده که علاوه بر ظاهر نا خوش آیند باعث ایجاد جوش نیز می گردد.

آبرسان: کرم های آبرسان دارای مواد رطوبت رسان هستند یعنی یا خودشان یک ماده رطوبت رسان هستند یا می توانند رطوبت اطراف پوست را سریعا جذب کرده و به داخل لایه پوست برسانند. این نوع کرم های مرطوب کننده معمولا رقیق هستند زیرا چربی بسیار کمی داشته و پایه آنها بیشتر از آب تشکیل شده اند. کرم های آبرسان قابل استفاده برای انواع پوست هستند.

نقد و بررسی جداگانه کرمهای مرطوب کننده سینره


کرم های مرطوب کننده سینره دارای ترکیبات و ویژگی های متفاوتی هستند که آنها را منحصر بفرد کرده است. هر 3 نوع کرم مرطوب کننده سینره دارای حجم یکسانی هستند اما قیمتهای متفاوتی داشته و برای دسته خاصی از افراد ساخته شده است. اینکه افراد بالای 40 سال از مرطوب کننده پوست خشک یا چرب بسته به نوع پوستشان استفاده کنند مشکل بزرگی ایجاد نمیکند اما اگر فردی با پوست چرب از کرم مرطوب کننده پوست خشک و معمولی سینره یا هر برند دیگری استفاده کند قطعا بعد از مدت کوتاهی دچار جوش و چربی بیش از حد روی پوست می شود. برعکس این اتفاق هم ممکن است رخ دهد، وقتی فرد پوست خشکی دارد در واقع، چربی پوست آن کم است و زمانی که از مرطوب کننده فاقد چربی استفاده کند پوست او بیشتر دچار خشکی و کشیدگی می شود و بعد از مدتی چین و چروکهای بیشتری روی پوست او ظاهر می شود.
حال فرض می کنیم که شما یک مرطوب کننده مخصوص پوست خود را مد نظر دارید و می خواهید بدانید این کرم مرطوب کننده سینره بجز آبرسانی به پوست چه نکات مثبت و منفی دارد و نظر بقیه افرادی که از این کرم مرطوب کننده ایرانی استفاه کرده اند چگونه بوده است؟


ما تمامی این اطلاعات را در نقد و بررسی جداگانه 3 کرم مرطوب کننده برند سینره به همراه نکات مثبت و منفی آورده ایم. کلیه این فواید و نقاط ضعف محصولات از طریق نظر سنجی از مشتریان سایت داروخانه اینترنتی مهتاطب و مشتریانی که بصورت حضوری از داروخانه شبانه روزی ما خرید کرده اند جمع آوری شده و همچنین نظراتی که در فضای مجازی در مورد این مرطوب کننده های سینره قرار داده شده است.
در انتهای نقد و بررسی محصولات تمامی ترکیبات موجود در مرطوب کننده های سینره را با ذکر تأثیر آنها بر پوست قرار داده ایم زیرا ترکیبات هر محصول بر جوابدهی و تأثیر محصول نقش بسزایی دارند.

1)کرم مرطوب کننده پوست خشک و معمولی سینره

معرفی محصول:
این کرم مرطوب کننده مخصوص پوست های معمولی تا خشک در حجم 65 میلی لیتر می باشد و قابل استفاده برای آقایان و بانوان در تمام سنین می باشد.کرم هیدرا پلاس سینره بازسازی لیپیدهای از دست رفته را تسریع بخشیده و خشکی پوست را رفع می کند. ترکیبات موجود در این کرم در احیا و مرطوب سازی پوست بسیار موثر بوده و تا ساعت ها روی پوست اثر نرم کنندگی و رطوبت رسانی آن ماندگار و قابل مشاهده است. به علت سبک بودن ساختار این کرم آبرسان روی پوست حس سنگینی ایجاد نمی کند و می توان از آن برای زیر آرایش نیز استفاده کرد.

نکات مثبت
✅جذب بالا
✅سبک
✅غلظت مناسب
✅بوی ملایمی دارد
✅پوست را لطیف می کند
✅رطوبت رسانی قوی
✅پوست را چرب نمی کند
✅ایجاد جوش نمی کند

ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: سینره , کرم مرطوب کننده , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نمات مهم قبل از کاشت ابرو
شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 14:5 | بازدید : 389 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

به گزارش برنا، ابروها در زیبایی صورت و چهره هر فرد نقش مؤثری دارند و کسانی که با مشکل کم­ پشتی یا ریزش ابرو مواجه هستند تا اندازه‌­ای اعتماد بنفس خود را از دست می‌­دهند. کاشت ابرو یکی از روش­‌هایی است که با پیشرفت علم پزشکی و تجهیزات می‌­تواند بهترین نتیجه را به فرد متقاضی بدهد. این روش برخلاف روش‌­هایی که در آرایشگاه برای برطرف کردن نواقص ابرو انجام می­‌شود باید توسط جراح زیبایی به روشی قابل اعتماد صورت گیرد. کاشت ابرو بدلیل مزیت­‌هایی که دارد طرفداران زیادی دارد؛ یکی از فوایدی که پیوند ابرو دارد این است که در یک جلسه چند ساعته انجام می­‌گردد. اما قبل از آن فردی که قرار است پیوند مو را انجام دهد موظف است که نکاتی را رعایت کند. نکات مهمی که قبل از کاشت ابرو باید بدانید مانند قطع مصرف دخانیات و مشروبات الکلی، قطع مصرف مکمل­‌های ویتامین E و قطع مصرف آسپرین آن هم به دلیل این که آسپرین و ویتامین E هر دو رقیق‌کننده خون بوده و موجب اختلال در پیوند ابرو می­‌شوند. همچنین قطع مصرف محلول ماینوکسیدیل و استحمام قبل از کاشت ابرو از جمله مواردی است که می‌­توان ذکر نمود.

 

 

کاشت ابرو چگونه انجام می­‌شود؟
همانطور که می­‌دانید ابروها حالت چشم و صورت را متفاوت‌­تر نشان می­‌دهند. همه افراد از جمله افراد عادی، بازیگران، مدل­‌ها و افراد مشهور و معروف تمایل دارند تا صورتی جذاب داشته باشند. برای این که ابروها زیبا و پرپشت باشند افراد باید مراقبت­‌های لازم را انجام دهند اما ممکن است بدلیل استفاده از مواد آرایشی غیراستاندارد، افزایش سن و یا بیماری دچار ریزش ابرو شوند. کاشت ابرو یک عمل زیبایی و برای پرپشت کردن ابروها می­‌باشد و با 4 روش انجام می­‌شود. روش کاشت نواری یا FUT که ازبافت مو پشت سر و ناحیه پشت گوش استفاده می­‌شود و توانایی بالاتری در برداشت مو دارد؛ از پیوند ابرو به روش FUT هم مردان و هم زنان می‌­توانند بهره‌­مند شوند. روش Fit وقت­‌گیر بوده و در یک جلسه انجام نمی­‌شود و برداشت فولیکول بصورت تارتار و با ظرافت خاصی انجام می­‌شود؛ این روش کاشت ابرو دارای معایبی مانند استفاده از بخیه در طول درمان و نیاز به بیهوشی است.

از دیگر روش‌های کاشت ابرو FUE است که بدلیل مزایایی که دارد از محبوبیت خوبی در بین متقاضیان برخوردار است. این روش غیرتهاجمی بوده و بیمار نیاز به بخیه ندارد و دوره نقاهت آن بسیار کوتاه و با حداقل عوارض جانبی شامل مختصر قرمزی و التهاب است. در این متد متخصص باید دارای دقت زیادی باشد زیرا زاویه‌­ی قرارگیری فولیکول­‌ها بسیار مهم است. کاشت ابرو به روش SUT از روش‌های نوین پیوند مو است که نیاز به مهارت متخصص دارد و پزشک متخصص در جلسه مشاوره با توجه به مدل ابروی بیمار و میزان ریزش ابروها و معاینه دقیق، روند درمان را تعیین کرده و سپس در یک جلسه با بی­‌حسی موضعی و بدون هیچ زخم، درد و برشی در کمترین زمان انجام می‌­گردد. نکته دیگر این که بعد از عمل پیوند مو به هر یک از روش­‌ها بهتر است لباس دکمه‌­دار یا گشاد بپوشید تا در زمان پوشیدن یا تعویض لباس از برخورد لباس به ابرو جلوگیری گردد. همچنین از برخورد مستقیم نور خورشید به پوست سر اجتناب کنید.

 

هزینه کاشت ابرو به چه صورت می‌­باشد؟
هزینه کاشت ابرو با هر یک از روش‌های ذکر شده با در نظر گرفتن عوامل مختلفی از جمله وضعیت بانک مو، میزان حجم ابرو، کلینیک انتخاب شده بیمار، تجهیزات و روشی که پزشک متخصص در نظر می­‌گیرد و... تعیین می­‌شود و نمی­‌توان قیمت ثابتی را برای کاشت ابرو مشخص کرد. اما چون پیوند ابرو از عمل­‌های زیبایی به حساب می­‌آید هزینه آن تحت پوشش بیمه قرار نمی­‌گیرد و همه هزینه کاشت ابرو توسط بیمار باید پرداخت گردد. نکته دیگری که بیشتر از هزینه اهمیت دارد تعیین پزشک یا جراح زیبایی است که تا چه اندازه از تخصص، تجربه و مهارت برخوردار بوده و از چه تجهیزاتی در کلینیک خود استفاده می‌­کند. همچنین این هزینه در مراکز مختلف، با هم تفاوت دارد. باید بگوییم چون کاشت ابرو یک روش دائمی برای پرپشت کردن ابروها به شمار می­‌رود و از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار می‌باشد بنابراین هزینه آن که بطور تقریبی می­‌تواند 5 تا 6 میلیون باشد مقرون به ­صرفه‌­تر از رفت و آمدها و هزینه‌هایی است که باید هر وقت چندبار در آرایشگاه­‌ها خرج شود.

نکاتی دیگر درباره کاشت ابرو
شکل و مدل ابرو می‌­تواند توسط خود بیمار انتخاب شود اما جراح زیبایی باید مشخصات صورت بیمار توجه نماید و او را در انتخاب بهترین مدل ابرو راهنمایی کند. علاوه بر آن بعد از کاشت ابرو چنانچه نیاز به مصرف دارو باشد جراح متخصص آن را به بیمار خود توصیه می­‌کند و بیماران باید نکاتی که پزشکان توصیه می­‌کنند را حتماً جدی بگیرند و از مصرف خودسرانه دارو اجتناب کنند. یکی از مواردی که باید از پزشک راهنمایی گرفته شود حمام رفتن بعد از پیوند ابرو می‌باشد که جراح زیبایی شامپو و سرم­ شستشو مخصوص را به بیمار توصیه می­‌کند. تورم در ناحیه پیشانی و اطراف چشم‌­ها، خارش در منطقه پیوند ابرو و پوسته پوسته شدن پوست اطراف ابروها از عوارض رایج بعد از عمل است. حداقل سن مناسب برای کاشت ابرو 25 سال می­‌باشد و بنا به نظر پزشکان دختران و پسران زیر 18 سال نباید از عمل پیوند ابرو استفاده کنند زیرا صفات و تنظیم هورمونی بطور تقریبی بعد از 18 سالگی تثبیت می‌­گردد. اما اگر کسی اصرار به این عمل زیبایی داشته باشد باید عوارض احتمالی آن را در نظر داشته باشد. به هر حال پزشک متخصص بهترین راهنمای شما در این زمینه است.

کلینیک پوست و مو النا در تهران، بهترین مرجع برای کاشت ابرو

ریزش ابرو در هر سنی و به هر دلیلی ممکن است اتفاق بیفتد که یکی از راه‌ ­حل­‌ها برای برطرف نمودن این نقص کاشت ابرو در یک کلینیک معتبر و تخصصی توسط پزشک یا جراح زیبایی می­‌باشد. در کلینیک زیبایی النا (https://elenaclinic.com) از تیمی متخصص و با تجربه عمل­‌های موفق در این زمینه بکار گرفته شده تا سلامت و زیبایی را به متقاضیان کاشت ابرو به ارمغان بیاورد. در این مرکز از دستگاه‌های مدرن و با رعایت اصول بهداشتی خدمات جراحی زیبایی مانند کاشت ابرو، کاشت مو، جراحی پلک، جوانسازی، تزریق چربی و... باکیفیت بسیار مطلوب ارائه می­‌کند.

منبع : https://www.borna.news/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نمات مهم قبل از کاشت ابرو
شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 14:5 | بازدید : 388 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

به گزارش برنا، ابروها در زیبایی صورت و چهره هر فرد نقش مؤثری دارند و کسانی که با مشکل کم­ پشتی یا ریزش ابرو مواجه هستند تا اندازه‌­ای اعتماد بنفس خود را از دست می‌­دهند. کاشت ابرو یکی از روش­‌هایی است که با پیشرفت علم پزشکی و تجهیزات می‌­تواند بهترین نتیجه را به فرد متقاضی بدهد. این روش برخلاف روش‌­هایی که در آرایشگاه برای برطرف کردن نواقص ابرو انجام می­‌شود باید توسط جراح زیبایی به روشی قابل اعتماد صورت گیرد. کاشت ابرو بدلیل مزیت­‌هایی که دارد طرفداران زیادی دارد؛ یکی از فوایدی که پیوند ابرو دارد این است که در یک جلسه چند ساعته انجام می­‌گردد. اما قبل از آن فردی که قرار است پیوند مو را انجام دهد موظف است که نکاتی را رعایت کند. نکات مهمی که قبل از کاشت ابرو باید بدانید مانند قطع مصرف دخانیات و مشروبات الکلی، قطع مصرف مکمل­‌های ویتامین E و قطع مصرف آسپرین آن هم به دلیل این که آسپرین و ویتامین E هر دو رقیق‌کننده خون بوده و موجب اختلال در پیوند ابرو می­‌شوند. همچنین قطع مصرف محلول ماینوکسیدیل و استحمام قبل از کاشت ابرو از جمله مواردی است که می‌­توان ذکر نمود.

 

 

کاشت ابرو چگونه انجام می­‌شود؟
همانطور که می­‌دانید ابروها حالت چشم و صورت را متفاوت‌­تر نشان می­‌دهند. همه افراد از جمله افراد عادی، بازیگران، مدل­‌ها و افراد مشهور و معروف تمایل دارند تا صورتی جذاب داشته باشند. برای این که ابروها زیبا و پرپشت باشند افراد باید مراقبت­‌های لازم را انجام دهند اما ممکن است بدلیل استفاده از مواد آرایشی غیراستاندارد، افزایش سن و یا بیماری دچار ریزش ابرو شوند. کاشت ابرو یک عمل زیبایی و برای پرپشت کردن ابروها می­‌باشد و با 4 روش انجام می­‌شود. روش کاشت نواری یا FUT که ازبافت مو پشت سر و ناحیه پشت گوش استفاده می­‌شود و توانایی بالاتری در برداشت مو دارد؛ از پیوند ابرو به روش FUT هم مردان و هم زنان می‌­توانند بهره‌­مند شوند. روش Fit وقت­‌گیر بوده و در یک جلسه انجام نمی­‌شود و برداشت فولیکول بصورت تارتار و با ظرافت خاصی انجام می­‌شود؛ این روش کاشت ابرو دارای معایبی مانند استفاده از بخیه در طول درمان و نیاز به بیهوشی است.

از دیگر روش‌های کاشت ابرو FUE است که بدلیل مزایایی که دارد از محبوبیت خوبی در بین متقاضیان برخوردار است. این روش غیرتهاجمی بوده و بیمار نیاز به بخیه ندارد و دوره نقاهت آن بسیار کوتاه و با حداقل عوارض جانبی شامل مختصر قرمزی و التهاب است. در این متد متخصص باید دارای دقت زیادی باشد زیرا زاویه‌­ی قرارگیری فولیکول­‌ها بسیار مهم است. کاشت ابرو به روش SUT از روش‌های نوین پیوند مو است که نیاز به مهارت متخصص دارد و پزشک متخصص در جلسه مشاوره با توجه به مدل ابروی بیمار و میزان ریزش ابروها و معاینه دقیق، روند درمان را تعیین کرده و سپس در یک جلسه با بی­‌حسی موضعی و بدون هیچ زخم، درد و برشی در کمترین زمان انجام می‌­گردد. نکته دیگر این که بعد از عمل پیوند مو به هر یک از روش­‌ها بهتر است لباس دکمه‌­دار یا گشاد بپوشید تا در زمان پوشیدن یا تعویض لباس از برخورد لباس به ابرو جلوگیری گردد. همچنین از برخورد مستقیم نور خورشید به پوست سر اجتناب کنید.

 

هزینه کاشت ابرو به چه صورت می‌­باشد؟
هزینه کاشت ابرو با هر یک از روش‌های ذکر شده با در نظر گرفتن عوامل مختلفی از جمله وضعیت بانک مو، میزان حجم ابرو، کلینیک انتخاب شده بیمار، تجهیزات و روشی که پزشک متخصص در نظر می­‌گیرد و... تعیین می­‌شود و نمی­‌توان قیمت ثابتی را برای کاشت ابرو مشخص کرد. اما چون پیوند ابرو از عمل­‌های زیبایی به حساب می­‌آید هزینه آن تحت پوشش بیمه قرار نمی­‌گیرد و همه هزینه کاشت ابرو توسط بیمار باید پرداخت گردد. نکته دیگری که بیشتر از هزینه اهمیت دارد تعیین پزشک یا جراح زیبایی است که تا چه اندازه از تخصص، تجربه و مهارت برخوردار بوده و از چه تجهیزاتی در کلینیک خود استفاده می‌­کند. همچنین این هزینه در مراکز مختلف، با هم تفاوت دارد. باید بگوییم چون کاشت ابرو یک روش دائمی برای پرپشت کردن ابروها به شمار می­‌رود و از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار می‌باشد بنابراین هزینه آن که بطور تقریبی می­‌تواند 5 تا 6 میلیون باشد مقرون به ­صرفه‌­تر از رفت و آمدها و هزینه‌هایی است که باید هر وقت چندبار در آرایشگاه­‌ها خرج شود.

نکاتی دیگر درباره کاشت ابرو
شکل و مدل ابرو می‌­تواند توسط خود بیمار انتخاب شود اما جراح زیبایی باید مشخصات صورت بیمار توجه نماید و او را در انتخاب بهترین مدل ابرو راهنمایی کند. علاوه بر آن بعد از کاشت ابرو چنانچه نیاز به مصرف دارو باشد جراح متخصص آن را به بیمار خود توصیه می­‌کند و بیماران باید نکاتی که پزشکان توصیه می­‌کنند را حتماً جدی بگیرند و از مصرف خودسرانه دارو اجتناب کنند. یکی از مواردی که باید از پزشک راهنمایی گرفته شود حمام رفتن بعد از پیوند ابرو می‌باشد که جراح زیبایی شامپو و سرم­ شستشو مخصوص را به بیمار توصیه می­‌کند. تورم در ناحیه پیشانی و اطراف چشم‌­ها، خارش در منطقه پیوند ابرو و پوسته پوسته شدن پوست اطراف ابروها از عوارض رایج بعد از عمل است. حداقل سن مناسب برای کاشت ابرو 25 سال می­‌باشد و بنا به نظر پزشکان دختران و پسران زیر 18 سال نباید از عمل پیوند ابرو استفاده کنند زیرا صفات و تنظیم هورمونی بطور تقریبی بعد از 18 سالگی تثبیت می‌­گردد. اما اگر کسی اصرار به این عمل زیبایی داشته باشد باید عوارض احتمالی آن را در نظر داشته باشد. به هر حال پزشک متخصص بهترین راهنمای شما در این زمینه است.

کلینیک پوست و مو النا در تهران، بهترین مرجع برای کاشت ابرو

ریزش ابرو در هر سنی و به هر دلیلی ممکن است اتفاق بیفتد که یکی از راه‌ ­حل­‌ها برای برطرف نمودن این نقص کاشت ابرو در یک کلینیک معتبر و تخصصی توسط پزشک یا جراح زیبایی می­‌باشد. در کلینیک زیبایی النا (https://elenaclinic.com) از تیمی متخصص و با تجربه عمل­‌های موفق در این زمینه بکار گرفته شده تا سلامت و زیبایی را به متقاضیان کاشت ابرو به ارمغان بیاورد. در این مرکز از دستگاه‌های مدرن و با رعایت اصول بهداشتی خدمات جراحی زیبایی مانند کاشت ابرو، کاشت مو، جراحی پلک، جوانسازی، تزریق چربی و... باکیفیت بسیار مطلوب ارائه می­‌کند.

منبع : https://www.borna.news/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آشنایی با مفاهیم ایمپلنت، لمینت و کامپوزیت
چهار شنبه 26 خرداد 1400 ساعت 17:8 | بازدید : 394 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

برای افرادی که امروزه در زمینه سالم سازی و زیباسازی دندان های خود تحقیق و جست و جو می کند حتما به مجموعه ای از اصطلاحات کامپوزیت، لمینت، ایمپلنت و روکش دندان مواجه می شود.

امروزه خدمات دندانپزشکی تحت عنوان ایمپلنت لمینت و کامپوزیت خیلی به گوش می رسد. همه این خدمات با هدف اصلا لبخند و بازیابی زیبایی و اعتماد به نفس شخص به کار گرفته می شوند.

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت ها،  مبتنی بر رزین  و به اصطلاح سیمان های دندانی ساخته شده از رزین های مصنوعی هستند. هدف از کامپوزیت دندان، رسیدن به زیبایی لبخند و بازیابی اعتماد به نفس از دست رفته‌ی ناشی از عدم سلامت و زیبایی دندان هاست. کامپوزیت ها یک ماده‌ی خمیری شکل از موارد رزینی هستند که به همان شکل روی دندان قرار داده می شوند و بعد توسط پزشک، به شکل دندان موردنظر فرم داده می شود. برای محکم تر کردن اتصال کامپوزیت روی دندان، از تابش مستقیم نور استفاده می شود.

کامپوزیت دندان روشی برای اصلاح طرح لبخند است

انواع کامپوزیت

کامپوزیت ماکروفیل (درشت دانه)

کامپوزیت ماکروفیل از اولین های انواع کامپوزیت محسوب می شود که بین 10 تا 15میکرومتر هستند. درشتی  دانه ها در ماکروفیل ضمن اینکه مقاومت و استحکام کامپوزیت را بالا می برد، کار ترمیم و پولیش را دشوار می سازد.

کامپوزیت میکروفیل (ریزدانه)

ذرات میکروفیل، از دهه 70 میلادی در عرصه دندانپزشکی مورد استفاده قرار میگیردکه ذرات آن از 100 نانومتر کمتر است و درمیان انواع کامپوزیت محبوب‌تر هستند. به سبب ریز بودن ذرات در این نوع کامپوزیت، عمل ترمیم و پولیش آسان‌تر شده است. اما مقاومت آن‌ها برای دندان‌های عقبی مناسب نیست و غالبا برای کامپوزیت دندان‌های قدامی (جلویی) به کار می روند.

کامپوزیت نانو

نانو کامپوزیت، بهترین روش در میان انواع روش های کامپوزیت است. ذرات آن 200 نانومتری هستند . استحکام و مقاومت این نوع کامپوزیت بسیار مناسب برای دندان های عقبی هستند.

لمینت دندان چیست؟

لمینت ها به گونه ای، کاربردی شبیه به کامپوزیت ها دارند یعنی لمینت هم درنهایت یک لبخند زیبا را به شما هدیه می دهد. لمینت ها به صورت یک لایه نازک شبیه به ناخن روی سطح دندان قرار میگیرد که طول و اندازه و رنگ دندان را تغییر می دهد. لمینت هم چنین برای پر کردن شکاف های بسیار کوچک بین دندان ها نیز می تواند به کار رود.

لمینت ها از جنس سرامیک ( سرامیک بر پایه زیرکونیا، شیشه و ...) یا کامپوزیت تهیه می شوند.

انواع لمینت

لمینت متحرک

لمینت متحرک، همانطور که از نامش  پیداست نوعی از لمینت  از جنس سرامیک یا کامپوزیت است که می تواند در زمان دلخواه استفاده شود.

لمینت متحرک همان اسنپ اسمایل، یک راه حل و ابزار موقت برای بهبود لبخند و پوشاندن عیوب ظاهری دندان است.  

لمینت متحرک یکی از انواع لمبنت است

لمینت کامپوزیتی

لمینت کامپوزیتی نوعی از لمینت  است که نام " کامپوزیت ونیر" نیز بدان اتلاق می شود و برای حل مشکل بهم ریختگی و  بی نظمی دندان ها انتخاب مناسبی است. عمر و ماندگاری و همچنین قیمت کمتری در مقایسه با لمینت سرامیکی دارد.

لمینت سرامیکی

لمینت سرامیکی یک لایه با ضخامت 0.5 میلی متری متشکل از سرامیک است که به آن « پرسلن ونیر » نیز گفته می شود. لمینت سرامیکی عمر و دوام بالایی دارد به شرط اینکه از مواد باکیفیت در فرآیند نصب لمینت استفاده شود.

لمینت سرامیکی ظاهری زیبا و طبیعی دارد و این نوع از لمینت خصوصا برای افرادی مناسب است که ظاهر طبیعی ترمیم بسیار حائز اهمیت است.

لمینت سرامیکی یکی از اواع لمینت است

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان اما با دو مفهوم ذکر شده یک تفاوت دارد، آن هم این است که ایمپلنت دندان، علاوه بر زیبایی، جنبه ی درمانی هم دارد. روشی درمانی برای پر کردن جای خالی دندانی که ممکن است به دلایلی همچون پوسیدگی دندان و ریشه ی آن، شکستگی و ترک خوردگی شدید یک دندان و یا فقدان براثر یک بیماری رخ داده باشد.

انواع ایمپلنت  بر اساس نحوه اجرا  

 ایمپلنت اندواستیل(Endosteal)

در روش ایمپلنت دندان اندواستیل، پیچ های کوچک تیتانیومی ، دراستخوان فک فرو می روند از این رو به این روش ایمپلنت فرو رونده نیز می گویند. به دلیل فرو رفتن پایه در استخوان فک، می توان گفت پیوند محکمی صورت گرفته و امکان لق شدن ایمپلنت بسیار کم است.

این روش از ایمپلنت، قیمت بیشتری هم در مقایسه با سایر روش ها دارد وبرای عمل های دو مرحله ای به  کار گرفته می شود.

ایمپلنت ساب پریواستیل (Subperiosteal)

ساب پریو استیل روشی از ایمپلنت دندان که در آن، پایه ی ایمپلنت به جای آنکه در استخوان فک فرو رود، روی استخوان فک و زیر بافت لثه کار گذاشته می شود و بخشی از پایه هم  بیرون از لثه قرار می گیرد.

روش ساب پریو استیل  غالبا در عمل های یک مرحله ای کاربرد دارد.

یکی از خدمات درمانی و زیبایی دندان، ایمپلنت است.

انواع برند ایمپلنت دندان

ایمپلنت کره ای 

می توان به جرئت گفت که محبوب ترین نوع ایمپلنت در میان متخصصین ایمپلنت در ایران است  و به دلیل قیمت مناسبی که به نسبت کیفیتش داراست، انتخاب بخش عمده ای از بیماران است. از انواع برندهای ایمپلنت کره ای می توان به برند اوستم Osstem) و دنتیوم (Dentium) اشاره کرد.

ایمپلنت سوئیسی 

ایمپلنت سوئیسی از برندهای برتر به لحاظ  کیفیت و البته قیمت محسوب می شود. ار انواع برندهای ایمپلنت سوئیسی؛ برند ایده، بیودنتال، اس ای سی و اشترومن است.

ایمپلنت آلمانی

کشور آلمان از بزرگترین تولید کننده ها در زمینه ی تولید ایمپلنت از میان کشورهای اروپایی است. انواع برند آن دارای قیمت های متفاوت هستند اما برترین برند آن، برند ICX است که در حین داشتن کیفیت بالا، قیمتی مقرون به صرفه دارد.

انواع برندهای آلمانی، برند Dentegris ،  Argon،  Ritterو   ICXهستند.

انواع دیگر روش های ایمپلنت عبارت اند از ایمپلنت فوری، ایمپلنت بدون جراحی، ایمپلنت زیگوماتیک و...

 

برای مطالعه بیشتر کلیک کنید: ایمپلنت دندان: معایب و مزایای آن - مراحل و قیمت ایمپلنت دندان

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , سلامت دندان , دندان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0