عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 28
:: بازدید ماه : 1021
:: بازدید سال : 2420
:: بازدید کلی : 11747

RSS

Powered By
loxblog.Com

womanbeauty

آیا ایمپلنت باعث سرطان می شود؟
شنبه 29 مرداد 1401 ساعت 16:7 | بازدید : 356 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

سال‌های زیادی است که دندان‌های از‌دست‌رفته و پوسیده با هر دلیلی به کمک دندان‌پزشکان ترمیم شده و تا حدودی به حالت اولیه خود باز می‌گردد. ابتدا برای جایگزین دندان‌های طبیعی پوسیده‌شده، از دندان‌ مصنوعی استفاده شد که آن هم در نوع خود با همه خوبی‌ها، معایبی داشت.

پیشرفت در علم پزشکی راه را برای متخصصان این رشته هموار کرد و باعث ساخت و استفاده از ابزار جدیدی شد. یکی از این ابزار‌ها که نزدیک به دو دهه است به کلینیک‌های دندان‌پزشکی راه پیدا کرده، ایمپلت دندان است. این وسیله مشکلات بسیاری را برای کسانی که مجبورند دندان‌های پوسیده خود را که قابل ترمیم نیستند، بکشند برطرف کرده است.

ایمپلنت دندان چیست؟

دندان‌پزشکان ایمپلنت را هنری نامیده‌اند که جایگزین دندان‌های از‌دست‌رفته می‌شود. ایمپلنت دندان برای یک یا چند دندان قابل‌استفاده بوده و معمولا جنس آن از تیتانیوم است؛ البته دلیل استفاده از این فلز، شباهت آن با استخوان‌های فک و آرواره است. اولین مرحله از این روش، جراحی کوچکی است که در قسمت ریشه انجام می‌شود و بیشتر با فک ارتباط خواهد داشت. مرحله بعدی فیکسچر نام دارد و میان 4 الی 6 ماه تثبیت آن زمان خواهد برد. تاج دندان یا همان بخش رویی که پس از ثبات گذاشته می‌شود، قطعات کوچکی، به اندازه دندان طبیعی است.

ایمپلت دندان، بهترین جایگزین برای دندان طبیعی است و کاملا شبیه به آن عمل خواهد کرد. پایه، جانشین ریشه دندان شده و به رشد استخوان فک کمک می‌کند و از تضعیف آن جلوگیری خواهد کرد؛ ضمنا این جانشین، برای افرادی مناسب خواهد بود که دندان‌های طبیعی خود را از‌دست‌داده باشند.

قسمت اعظم و بزرگ زیبایی صورت هر انسانی، دندان‌های آن است که اگر خرابی و شکستگی دندان خودنمایی کند، بخش زیادی از چهره را تحت تاثیر قرار داده و آن را بدمنظر می‌کند. دندان، به استخوان‌های ریزی گفته می‌شود که در دهان انسان‌ها، میان دو فک قرار‌گرفته و کار اصلی آن جویدن غذا است.

آیا ایمپلنت دندان می تواند باعث سرطان شود؟

مطالعات متعدد نشان داده اند که ایمپلنت های دندانی باعث سرطان نمی شوند. اغلب، کارسینوم سلول سنگفرشی دهان (oral squamous cell carcinoma) با پری ایمپلنتیت (peri-implantitis) اشتباه گرفته می شود. این سردرگمی باعث شده است که بسیاری گمان کنند که ایمپلنت های دندانی باعث سرطان می شوند، در حالی که اینطور نیست.

پری ایمپلنتیت التهاب اطراف لثه است. ممکن است بعد از ایمپلنت دندان اتفاق بیفتد. بافت نرم لثه تحریک می شود. این منجر به بازجذب استخوان در بدن می شود. پری ایمپلنتیت شایع نیست و راه های زیادی برای درمان آن وجود دارد. درمان متفاوت است و بستگی به زمانی دارد که دندانپزشک شما این بیماری را کشف کند. بدون شک معاینات منظم پس از ایمپلنت دندان، پری ایمپلنتیت را قبل از اینکه به یک مشکل اصلی تبدیل شود، کشف خواهد کرد.

کارسینوم سلول سنگفرشی دهان معمولاً به عنوان سرطان دهان شناخته می شود. 95 درصد از سرطان دهان کسانی را مبتلا می کند که سیگار می کشند، الکل می نوشند یا هر دو را انجام می دهند. ایمپلنت های دندانی نه تنها باعث سرطان نمی شوند بلکه می توانند برخی از مشکلات ناشی از از دست دادن دندان را نیز کاهش دهند. این امر باعث می شود ایمپلنت های دندانی یک چیز خوب برای بیماران سرطانی باشند.

آیا افراد مبتلا به سرطان می توانند ایمپلنت دندان انجام دهند؟

این بستگی به نوع سرطان و محل یافتن آن دارد. بیماران سرطانی باید تحت پرتو درمانی یا شیمی درمانی قرار گیرند. برخی از بیماران سرطانی باید هم پرتودرمانی و هم شیمی درمانی را انجام دهند. اگر پرتودرمانی یا شیمی درمانی بر تراکم استخوان تأثیر بگذارد، ممکن است بیمار سرطانی واجد شرایط کاشت دندان نباشد. تراکم استخوان و سلامت بافت لثه، دو ویژگی مهم برای ایمپلنت های دندانی هستند.

برای آن دسته از بیماران سرطانی که پرتودرمانی می شوند، خطر استئونکروز فک وجود دارد. استئونکروز فک که معمولاً ONJ نامیده می شود زمانی رخ می دهد که استخوان فک در معرض دید قرار می گیرد و از کمبود خون رنج می برد. بیماران سرطانی که دچار استئونکروز می شوند نمی توانند ایمپلنت دندانی دریافت کنند. استخوان فک سالم برای پست ایمپلنت مورد نیاز است. اگر بیماران سرطانی مایل به کاشت مینی ایمپلنت های دندانی هستند که یک جایگزین احتمالی است، باید با انکولوژیست خود و همچنین دندانپزشک خود مشورت کنند.

پرتودرمانی و شیمی درمانی می تواند باعث ایجاد موارد زیر شود:

  • خشکی دهان: خشکی دهان خوردن، قورت دادن و صحبت کردن را سخت می کند. همچنین می تواند منجر به پوسیدگی دندان شود.
  • پوسیدگی دندان: پرتودرمانی می تواند باعث مشکلات عمده پوسیدگی دندان شود.
  • درد گلو یا دهان: تشعشعات می تواند باعث التهاب و زخم های دردناک شود.
  • زخم یا خونریزی لثه: تشعشع لثه ها را نرم می کند. که می تواند منجر به زخم و خونریزی شود. این ایده خوبی است که از خلال دندان پرهیز کنید و اگر لثه‌ها زخم یا خونریزی دارید، خیلی محکم مسواک نزنید.
  • عفونت: عفونت های دهان می تواند منجر به مشکلات ناتوان کننده تری شود. به طور روزانه زخم های دهان را بررسی کنید، چه پرتودرمانی یا شیمی درمانی داشته باشید.

تمام مشکلات ذکر شده در بالا می تواند برای بیمار سرطانی که ایمپلنت دندانی دریافت می کند مضر باشد. در بسیاری از موارد، بافت نرم استخوان به پیوند استخوان نیاز دارد. در زمانی که بیمار تحت شیمی درمانی یا پرتودرمانی است، روش های پیوند استخوان اغلب امکان پذیر نیست. این مهم است که بیماران قبل از بررسی ایمپلنت ابتدا با انکولوژیست خود مشورت کنند.

مزایای ایمپلنت دندان در بیماران سرطانی:

  • ظاهر: ایمپلنت های دندانی مجموعه ای از دندان ها را ارائه می دهند که دائمی، طبیعی و عالی به نظر می رسند. ایمپلنت‌ها نزدیک‌ترین چیزی به دندان‌های واقعی هستند که یک فرد می‌تواند داشته باشد.
  • بهبود گفتار: از آنجایی که ایمپلنت‌ها مستقیماً در استخوان فک قرار می‌گیرند، احتمال لغزش وجود ندارد. لغزش، که می تواند با دندان مصنوعی رخ دهد، می تواند بر الگوهای گفتار تأثیر بگذارد. از دست دادن دندان ها می تواند بر الگوهای گفتار نیز تأثیر بگذارد.
  • راحتی: ایمپلنت های دندانی پس از بهبودی فوق العاده راحت هستند. بسیاری از بیماران ایمپلنت دندان ممکن است فراموش کنند که ایمپلنت دارند.
  • جویدن: تاج قرار داده شده روی ایمپلنت مانند یک دندان واقعی عمل می کند. جویدن، فرآیند تجزیه غذا در دهان از طریق جویدن، تبدیل به یک نسیم می شود.
  • عزت نفس: لبخند زدن منجر به بهبود عزت نفس می شود. برای اکثر مردم لبخند زدن با داشتن مجموعه کامل دندان بسیار آسان تر است.

خلاصه

توانبخشی دندان بیمارانی که از سرطان دهان رنج می برند، واقعاً یک کار چالش برانگیز برای دندانپزشکان است. این وضعیت با کاهش میزان موفقیت ایمپلنت ها به دلیل آسیب گسترده به استخوان فک پیچیده تر می شود. با این حال، به لطف پیوند استخوان، دندانپزشکان اکنون می توانند استخوان آسیب دیده را با بافت استخوانی سالم که از محل دیگری در بدن، از انسان یا حیوان دیگر، یا از یک منبع مصنوعی استخراج شده است، جایگزین کنند.

با ادامه تحقیقات، نتیجه درمان ایمپلنت به دنبال درمان سرطان به سرعت در حال بهبود است و می‌توان آن‌ها را مناسب‌ترین گزینه برای جایگزینی دندان در بیماران سرطانی دانست.

منبع

 


:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بهترین کرم ضد لک ایرانی و خارجی
چهار شنبه 12 مرداد 1401 ساعت 16:41 | بازدید : 346 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

لک و آکنه صورت همیشه یکی از اصلی‌ترین مشکلات خانم ها و آقایان بوده و افراد همواره به دنبال راحلی برای درمان آن هستند. لک ها ممکن است در هر سنی و در اثر عوامل ایجاد لک پوستی روی پوست ظاهر و زیبایی را از بین ببرد و باعث تیرگی نقاطی از پوست شوند. بنابراین در ابتدا قبل از استفاده از هر گونه محصولی باید اول ببینیم لک ها ناشی از چه چیزی بوجود امده است. بسیاری از لک ها ناشی از بهم ریختگی هورمون های بدن، تغذیه نامناسب، مصرف برخی از داروها، نور خورشید، بارداری و بعضی از مواد ارایشی است پس باید اول مشکل ایجاد لک را شناخت و سپس برای بهبود سریع از کرم های ضد لک استفاده کرد اما ضد لک چیست، چرا باید استفاده شود و بهترین ضد لک صورت چه ضد لکی است؟ ما در این مقاله می خواهیم بهترین ضد لک های ایرانی و خارجی را برای انواع لک صورت و پوست چرب معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین سرم ضد لک قوی

  • سرم ویتامین سی Viskin Care

بهترین سرم ضد لک قوی را می توان سرم ویتامین سی ویسکین کر نام برد. این سرم برطرف کننده لک ناشی از آکنه و افزایش سن، جوانسازی پوست و محافظ قوی در برابر رادیکال های آزاد، مناسب روز و شب و برای تمامی سنین و حاوی ترکیبات گیاهی است.
مواد موثره به کار برده در سرم ویتامین سی ویسکین کر توکوفرول استات، سدیوم آسکوربیل فسفات، پروپیلن گالیکول، پلی اتیلن گالیکل می باشد.

  • توکوفرول استات

توکوفرول استات یا TOCOPHERYL ACETATE نوع خاصی از ویتامین E در طبیعت است که در محصوالت آرایشی و بهداشتی استفاده می شود که عملکرد آن خواص آنتی اکسیدان مقابله بالا در برابر رادیکال های آزاد ناشی از تشعشعات مخرب UV و دخانیات و همچنین آلودگی محیط است.

  • سدیوم آسکوربیل فسفات

سدیوم آسکوربیل فسفات یا SODIUM ASCORBYL PHOSPHATE نسخه ای از ویتامین C است که ضد رادیکال آزاد، کالژن ساز قوی، یک سان کننده رنگ پوست و همچنین ضد باکتری است و برای انواع پوست استفاده می شود.

  • پروپیلن گالیکول

پروپیلن گالیکول یا PROPYLENE GLYCOL جاذب آب که در غلظت های پایین به عنوان آبرسان عمل می کند که به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند. کاهش دهنده چین و چروک و پیری پوست به واسطه حفظ NMF می باشد.

  • پلی اتیلن گالیکل

پلی اتیلن گالیکل یا TRIDECETH-7 به آسانی در ترکیبات آبی استفاده می شود. رابط مشترک روغن و آب در فرمول ها است.

بهترین کرم برای لک قهوه ای صورت

همان طور که می دانید بسیاری از لک های قهوه ای رنگ به دلیل تولید بیش از اندازه ملانین در پوست ایجاد می شود. هورمون های استروژن و پروژسترون، آفتاب، بارداری و افزایش سن می‌توانند میزان ملانین را افزایش دهند. راه های مختلفی برای از بین بردن این لک های قهوه ای وجود دارد از جمله استفاده از کرم های دارای ویتامین سی، کر های دارای هیدروکینون، کرم های لایه بردار ، لیزر و …
بهترین کرم برای لک قهوه ای صورت سرم ویتامین سی الی ژن است که با توجه به ترکیب پایدار سدیم آسکوربیل فسفات که از مشتقات ویتامین ث می‌باشد اثر بخشی بادوام و طولانی مدت روی پوست دارد. این سرم یک آنتی اکسیدان قوی بوده و از پوست شما در برابر آسیب های محیطی، اشعه آفتاب و آلودگی‌های موجود در هوا محافظت می‌کند. همچنین این محصول به جهت دارا بودن اسید گلایکولیک، اسید لاکتیک، ویتامین های B۳ و E و پروویتامین B۵ طیف مناسبی از اثرات را ایجاد می‌کند و اثر بخشی زیادی روی لک های صورت و پوست شما دارد.

 


بهترین کرم ضد لک فاقد هیدروکینون

بهترین کرم ضد لک فاقد هیدروکینون سرم ضد لک و روشن کننده لیپورکس می باشد. این سرم حاوی ترکیبات رطوبت رسان و شاداب کننده است. همچنین از پوست در برابر رادیکال های آزاد حفاظت می کند. به علاوه بافت این محصول به صورت سرم است. در نتیجه بسیار سبک است و خیلی سریع جذب پوست می شود.

بهترین ضد لک برای پوست چرب

همان طور که می دانید عواملی مثل استفاده از مواد ارایشی نامناسب، شرایط اب و هوایی، قرص های هورمونی و ضد بارداری باعث ایجاد پوست چرب می شوند. زمانی که پوست چرب می شود یک لایه براق چربی روی پوست ایجاد می شود که به مرور زمان باعث ایجاد لک روی صورت می شود. بنابراین برای از بین بردن لک های ایجاد شده بر اثر چربی پوست بهتر است که از اسکراب، ضد افتاب و ضد لک ها استفاده کنیم. بهترین ضدلک برای پوست چرب ضد لک فرونیا می باشد. این کرم با داشتن سالیسیلیک اسید سلولهای مرده سطح پوست را پاکسازی میکند. همچنین ترکیب هیدروکینون و آربوتنین موجود در این محصول تیرگی و لک ها را کاهش میدهد و ویتامین سی نیز موجب لیفت و کاهش چین و چروک و آبرسانی پوست می شود.

بهترین ضد لک برای جای جوش

بیشتر افراد در دورران بلوغ دارای جوش های هورمونی و عصبی می شوند و یا افرادی که در اثر مصرف مواد خوراکی پرچرب جوش هایی بروی پوستشان ظاهر می شوند. در بسیاری جوش ‌ها و آکنه‌ هایی که در اثر تماس مواد غیر بهداشتی و آلوده به پوست پدید می‌ آیند و زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می دهد. اما پس از از بین رفتن جوش‌ ها اثرات آن ‌ها بر روی پوست باقی می ‌ماند. تیرگی ‌های سطح پوست، لکه ‌های پررنگ و فرورفتگی‌های عمیق از جمله آثاری است که جوش ‌ها بر روی پوست ایجاد می ‌کنند.
راهکاری متفاوتی برای درمان لک ناشی از جوش وجود دارد. لیزر درمانی و یا استفاده از شوینده های مناسب ، ضد افتاب و ضد لک ها و لایه بردار می باشد. بهترین ضد لک برای درمان لک صورت ناشی از جای جوش کرم روشن کننده قوی ملالیفت درمالیفت است. این محصول برطرف کننده تیرگی های پوست در اثر عواملی مثل جای جوش، نور خورشید، اثرات هورمونی، اثرات دوره بارداری، اثرات دارو و غیره می باشد. این محصول برای رفع لک هایی که به درمان های مختلف جواب نداده اند بسیار مناسب است. کرم روشن کننده قوی ملالیفت درمالیفت باعث حفظ شادابی و طراوت پوست می شود.

 

بهترین برندهای ضد لک ایرانی و خارجی

بهترین برندهای کرم ضد لک ایرانی می توان سرم ویتامین سی ویسکین کر، سرم روشن کننده لیپورکس، کرم ضد لک درمالیفت و کرم روشن کننده الی ژن را نام برد و بهترین برندهای کرم ضد لک خارجی می توان به فرونیا و سانیورا اشاره کرد که در ادامه هر کدام را معرفی کردیم.

ضد لک ایرانی بهتر است یا خارجی؟

هر دو کرم چه ایرانی و چه خارجی خوب هستند اگر در ساخت و تولیدشون استاندارها رو رعایت کرده باشند. در ابتدا برای انتخاب کرم ضد لک اول باید نوع پوست و شرایط اب و هوایی رو بشناسید و سپس حتما به یک متخصص و مشاوره پوست مراجعه کنید تا کرمی مناسب با نوع لک بهتون معرفی کنند. چون در بعضی مواقع نیاز دارید که از ضد لک های قوی حاوی هیدروکینون استفاده کنید و در بعضی موارد نیاز هست که تیرگی و لک های صورت به مرور و از محصولی فاقد هیدروکینون استفاده کنید.

بهترین ضد لک ایرانی

کرم های ضد لک ایرانی بسیاری وجود دارد که هرکدام به نوبه خود برای انواع لک ها مورد استفاده قرار می گیرد. ولی در اینجا می خواهیم یکی از بهترین ها رو معرفی کنیم. بهترین ضد لک ایرانی، کرم ضد لک الی ژن (OliGen) می باشد.

  • کرم ضد لک صورت و بدن الی ژن

کرم ضدلک و روشن کننده صورت و بدن الی ژن که دارای کیفیت بسیار مطلوبی است. این محصول دارای ترکیبات عصاره خالص شیرین بیان است که استفاده مداوم از آن، باعث سفیدی و درخشندگی پوست شما می گردد. همان‌گونه که می دانید، پس از دوره حاملگی لک‌هایی بر روی پوست ایجاد می‌گردد که این کرم قادر است به صورت تخصصی در رفع این لکه‌ها به شما کمک کند و همچنین برای از بین بردن لک‌های ناشی از آفتاب سوختگی، جای جوش نیز کاربرد فراوانی دارد.

کرم ضد لک الی ژن

 

  • سرم ضد لک و روشن کننده لیپورکس

سرم ضد لک و روشن کننده لیپورکس حجم ۳۰ میلی لیتر حاوی ترکیبات آربوتین، نیاسین آمید، آب دیونیزه و آنتی اکسیدان است که به واسطه این ترکیبات قادر است رنگسازی در پوست را متوقف و از این طریق بر از بین بردن لک ها موثر باشد. هم چنین در این میان مانع از ایجاد لک های جدید نیز می شود. این ضد لک مناسب برای انواع پوست، دارای خواص جوانساز، ضد چروک، روشن کننده، آبرسانی عمیق، محافظت کننده در برابر رادیکال های آزاد و قابل استفاده برای از بین بردن لک های ناشی از بارداری و آفتاب سوختگی است.

سرم ضد لک و روشن کننده لیپورکس حجم ۳۰ میلی لیتر

بهترین ضد لک صورت خارجی

کرم های ضد لک خارجی بسیاری وجود دارد که هرکدام به نوبه خود برای انواع لک ها مورد استفاده قرار می گیرد. ولی در اینجا می خواهیم یکی از بهترین ها رو معرفی کنیم. کرم ضد لک قوی فرونیا و سانیورا بهترین ضد لک صورت خارجی هستند. در بالا ضد لک فرونیا رو معرفی کردیم حال می خواهم در اینجا ضد لک سانیورا رو معرفی کنیم.

  • کرم ضد لک و روشن کننده سانیورا

کرم ضد لک و روشن کننده SUNIVERA حجم ۳۰ میلی لیتر محصول کشور فرانسه بوده و حاوی غلظت بالایی از ویتامین C پایدار شده میباشد، که در نتیجه موجب روشن شودن پوست و از بین رفتن لکه های پوستی خواهد شد. ترکیبات این محصول ٪۴ﻫﯿﺪروﮐﯿﻨﻮن ( ﻗﻮی ﺗﺮﯾﻦ ﻣﺎده ﺿﺪﻟﮏ وﻣﻬﺎرﮐﻨﻨﺪه آﻧﺰﯾﻢ ﺗﯿﺮوزﯾﻨﺎز)، آﻟﻔﺎ آرﺑﻮﺗﯿﻦ و آرﺑﻮﺗﯿﻦ ( ﻣﺎده ﺿﺪﻟﮏ ﮔﯿﺎﻫﯽ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه ازﮔﯿﺎه ﺗﻮت ﺧﺮس و ﺑﺮگ درﺧﺖ ﮔﻼﺑﯽ) و رﺗﯿﻨﻮل ( برگرفته ازﻣﺸﺘﻘﺎت وﯾﺘﺎﻣﯿﻦ C، ﻣﻮﺛﺮ در ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺳﺎﺧﺖ ﻣﻼﻧﯿﻦ و ﯾﮑﻨﻮاﺧﺖ ﻧﻤﻮدن رﻧﮓ ﭘﻮﺳﺖ ) می باشد. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و به دلیل حضو ویتامین ث در ساختار خود سبب جوانسازی، شادابی و شفافیت پوست می شود. به علاوه به دلیل داشتن هیدروکینون اثر روشن کنندگی فوق العاده قوی دارد.

کرم ضد لک سانیورا

 

  • کرم ضد لک ام کیو (MQ)

کرم ضد لک ام کیو یکی از قوی ترین ضد لک هاست که به دلیل ترکیبات هیدروکینون توانایی نفوذ و تغییر روند تولید رنگدانه ها را در لایه های عمیقی از پوست دارد. برای لک های پوستی که در مقابل درمان های دیگر مقاومت نشان داده اند و از بین نرفته اند، ضد لک ام کیو یکی بهترین گزینه های پیش رو است. درمان جای جوش، لیزر، افتاب سخوختگی، افزایش سن و بارداری.

کرم ضد لک ام کیو

 

  • کرم ضد لک فرونیا

کرم ضد لک قوی حاوی هیدروکینون ۴درصد فرونیا حجم ۳۰ میل نیز مانند ضد لک ام کیو در زمره قوی ترین ضد لک ها قرار می گیرد ودلیل آن هم چیزی نیست جز ترکیبات هیدروکینون. این ضد لک لایه بردار و از بین برنده سلول های مرده پوست است. هم چنین باعث از بین رفتن چین و جروک ها، آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست می شود.لک های ناشی از آفتاب سوختگی، کک و مک، بارداری، ملاسما با مصرف ضد لک فرونیا قابل درمان هستند.

کرم ضد لک قوی فرونیا

جمع بندی

دراین مقله سعی کردیم جوانب مربوط به بهترین کرم ضدلک را مورد بررسی قرار داده و بیان داریم برای انواع عارضه ها مانند جای جوش، آکنه، لک قهوه ای صورت و … کدام کرم ضدلک با چه ترکیباتی بهتر است. برای خرید کرم ضد لک سعی کنید حتما با یک پزشک یا مشاور متخصص در زمینه پوست و مراقبت از آن مشورت کنید. فروشگاه اینترنتی ایطو از فروشگاه های معتبر در زمینه ارائه مشاوره تخصصی پوست و مو می تواند گزینه ی مناسبی باشد. ضمن اینکه مطالعه راهنمای خرید ضد لک هم می تواند در زمینه انتخاب ضد لک مناسب پوستتان به شما کمک کند.

منبع:

https://eitoo.ir/magazin/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b6%d8%af-%d9%84%da%a9/

 


:: برچسب‌ها: کرم ضد لک , ضد لک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0