عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 56
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 67
:: بازدید ماه : 1060
:: بازدید سال : 2459
:: بازدید کلی : 11786

RSS

Powered By
loxblog.Com

womanbeauty

کرم ضد لک چیست؟ + نحوه استفاده از آن
چهار شنبه 29 تير 1401 ساعت 12:22 | بازدید : 364 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پوست صورت یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است که رسیدگی به آن بسیار مهم است؛ چرا که به سرعت در اثر عدم رسیدگی دچار مشکل می‌شود. مشکلات پوستی کم نیستند و همه ما با آن‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کنیم؛ از چربی یا خشکی بیش‌ازحد و مشکل‌ساز گرفته تا جوش و آکنه. در این میان یکی از رایج‌ترین مشکلات پوست لک‌هایی هستند که پدیدار می‌شوند. این لک‌ها یکدستی رنگ و ظاهر پوست را دچار مشکل می‌کنند و در اثر عوامل مختلفی نظیر پیر شدن پوست، تغییرات هورمونی، اثر ماندن جای جوش، تغذیه ناسالم و ... به وجود می‌آیند.

اما عمده‌ترین دلیل ایجاد لک روی پوست تماس مستقیم نور خورشید است. نور خورشید با افزایش فرآیند رنگ‌سازی در پوست باعث ایجاد لک‌های گوناگون در آن می‌شود. پیدا کردن منشا مشکل در چنین شرایطی بسیار مهم است. به عنوان مثال سالم‌سازی رژیم غذایی و استفاده از کرم ضد آفتاب می‌توانند از به وجود آمدن لک جدید جلوگیری کنند؛ اما آنچه در از بین بردن لک‌های پیشین اثرگذار است کرم ضد لک است. در ادامه با کرم ضد لک، مکانیسم و کاربرد آن آشنا خواهید شد.

 

کرم ضد لک چیست؟

کرم ضد لک کرمی است که جهت از بین بردن و جلوگیری از ایجاد این مشکل رایج پوستی ساخته شده است. در حقیقت ایجاد لک‌های پوستی به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد اما ویژگی مشترک در همه آن‌ها افزایش رنگ‌‌سازی و تولید ملانین در قسمتی از پوست است. با افزایش رنگدانه‌ها، رنگ بخشی از پوست با رنگ طبیعی و معمول پوست فرد متفاوت می‌شود. در چنین حالتی گفته می‌شود لک روی پوست به وجود آمده است. یک کرم ضد لک خوب با ترکیباتی که دارد شامل ترکیبات طبیعی‌ همانند عصاره شیرین بیان و انواع توت و ترکیبات شیمیایی همچون هدیروکینون، نیاسینامید و آربوتین به همراهی ویتامین‌های موثر نظیر ویتامین C در راستای خلاف این مشکل پوستی عمل می‌کند.

در مورد استقاده از کرم ضد لک باید محتاط بود. به‌عنوان‌مثال کرم ضد لکی که میزان غلظت ترکیبات هیدروکینونی در آن از ۴ درصد بالاتر باشد نه تنها اثر خوبی بر روی پوست شما نخواهد داشت، بلکه در مواردی باعث افزایش تعداد لک‌ها و حتی سوخته شدن پوست می‌شود. پس هنگام خربد یک کرم ضد لک مطمئن شوید دارای ترکیبات هیدروکینونی کم‌تر از ۴ درصد باشد و کرم مذکور علاوه‌بر اینکه از برندی خوش‌نام باشد امتحان خود را پس داده و مورد تایید افرادی که سابقه استفاده از آن را دارند باشد.

در مواردی که ایجاد لک بر صورت ناشی از بیماری‌ نظیر مشکلات کلیوی است و یا در اثر اختلالاتی در بدن همانند به هم ریختن هورمون‌هاست با از بین رفتن عامل آن، مشکل برطرف می‌شود اما همچنان استفاده از یک کرم ضد لک می‌تواند در از بین بردن اثرات مخرب آن تأثیرگذار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله کرم ضد لک چیست مراجعه کنید: https://eitoo.ir/magazin/کرم-ضد-لک-چیست؟/

مکانیسم اثر کرم ضد لک و کاربرد آن

ترکیبات گفته شده در کرم ضد لک بدین صورت عمل می‌کنند که باعث کاهش و در بهترین حالت توقف فرآیند رنگدانه سازی در پوست می‌شوند. می‌دانید که عامل اصلی ایجاد لک، رنگدانه‌های اضافی پوست هستند. وقتی رنگدانه‌سازی متوقف شود قاعدتا لک جدیدی ایجاد نمی‌شود و این اولین کاربرد کرم ضد لک است؛ یعنی جلوگیری از ایجاد لک جدید. در چنین شرایطی لک‌های پیشین نیز در اثر ترکیب موجود در کرم کم کم از بین می‌روند. در نتیجه پس از مدتی، لک‌ها نیز رفع می‌شوند یا حداقل کمرنگ می‌شوند.

در ژنتیک هر فرد، رنگ پوست یک مقدار مشخص است. تقریبا رنگ پوست فعلی همه ما چندین درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی آن است. این امر در طی سال‌ها تغییر رنگ ظاهری و حتی باطنی (تغییر ساختار DNA) رخ می‌دهد. وقتی از کرم ضد لک استفاده می‌کنید با نفوذ آن در لایه‌های پوستی و توقف تولید رنگدانه در آنان رنگ پوست رفته‌رفته و درجه به درجه روشن‌تر می‌شود. بنابراین پس از جلوگیری از ایجاد لک و از بین بردن لک‌های پیشین، روشن شدن پوست و بازگشت آن به رنگ طبیعی‌اش را می‌توان سومین کاربرد کرم ضد لک دانست.

نحوه استفاده از کرم ضد لک

اگر کرم ضد لک را به توصیه و تجویز پزشک استفاده می‌نمایید بهتر است به دستور العمل پزشک عمل نمایید؛ در غیر این صورت دستورالعمل زیر بهترین و موثرترین شیوه برای استفاده از کرم ضد لک است.

کرم ضد لک را دو بار در روز در دو نوبت صبح و شب استفاده نمایید. توصیه می‌شود پیش از استفاده، پوست صورت را با شوینده‌ای مناسب بشویید. شوینده مناسب شوینده‌ای است که مناسب نوع تیپ پوستی شما باشد. پس از شستن به خوبی آن را خشک نمایید و کل نواحی صورت را به‌طور یکسان کرم ضد لک بزنید. اگر روتین پوستی مشخصی برای خود دارید، به عنوان مثال از تونر و یا سرم پوست به طور منظم استفاده می‌نمایید، پیش از استفاده از کرم آن را به پوست زده و سپس از کرم ضد لک استفاده نمایبد. اگر قصد بیرون رفتن از خانه را دارید و قرار است در معرض آفتاب قرار بگیرید، به عنوان آخرین مرحله از مقدار قابل توجهی کرم ضد آفتاب استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید عمده‌ترین دلیل به‌وجود آمدن لک‌های پوستی، آفتاب سوختگی است و شما می‌توانید با استفاده منظم از کرم ضد آفتاب به همراه کرم ضد لک، پوست خود را از شر لک‌های نامطلوب خلاص کنید و به استانداردهای مد نظر نزدیک‌تر شوید. 

کرم ضد لک را از ایطو بخرید!

ایطو شکل لهجه شیرازی گرفته کلمه "اینطور" است. کار این فروشگاه این است که جواب سوالات شما در خصوص پوست و مو را بدهد و محصولات، بسته و پکیج‌هایی مناسب را برای شما تهیه کند. چطور لک را از بین ببریم؟ با خرید کرم ضد لک از ایطو! و انواع محصولات مراقبت از پوست و مو می‌توانید از محصولات باکیفیت این فروشگاه لذت ببرید. از ویژگی‌های جالب توجه این فروشگاه، می‌توان به مشاوره رایگان آن اشاره کرد. فرقی نمی‌کند که مشکل مربوط با پوست و موی شما چه باشد؛ مشاورین با تجربه این فروشگاه بهترین محصول را متناسب با مشکل شما، به شما معرفی خواهند کرد‌. جهت کسب اطلاعات بیشتر، گرفتن مشاوره رایگان و خرید، می‌توانید به ایطو به نشانی اینترنتی https://eitoo.ir مراجعه نمایید‌.

 


:: برچسب‌ها: ضد لک , کرم ضد لک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کرم ضد لک را چگونه استفاده کنیم؟
شنبه 25 تير 1401 ساعت 17:11 | بازدید : 364 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )
برای داشتن پوستی شاداب و جوان باید مراقبت‌های پوستی لازم را انجام دهید؛ در غیر این صورت خیلی زود چهره‌تان پیر و شکسته می‌شود. یکی از مشکلات رایج اغلب افراد مخصوصا بانوان، ایجاد لک‌های پوستی است که به دلایل مختلفی تشکیل می‌شوند. یکی از روش‌های مؤثر برای از بین بردن لک‌های پوستی، استفاده از کرم ضد لک است. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که ضد لک چیست؟ برای رسیدن به پاسخ سوال‌تان پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با کرم ضد لک و کاربردهای آن بیشتر آشنا کنیم.
 

دلیل ایجاد لکه‌های پوستی چیست؟

 
عوامل زیادی باعث ایجاد لک‌های پوستی می‌شوند که زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهند؛ از این‌رو قصد داریم قبل از این‌که شما را با کرم ضد لک‌ آشنا کنیم، به عوامل ایجاد لک‌های پوستی بپردازیم:
 

قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید

 
اشعه فرا بنفش نور خورشید بسیار خطرناک و مضر است و اثرات مخربی روی پوست شما می‌گذارد؛ به همین دلیل متخصصین پوست توصیه می‌کنند حتما قبل از خارج شدن از منزل از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. زمانی که در معرض مستقیم نور خورشید قرار می‌گیرید، پوست شما جهت جلوگیری از نفوذ اشعه فرابنفش، حالت تدافعی گرفته و اقدام به تولید ملانین می‌کند که در نتیجه موجب ایجاد لک‌های پوستی می‌شود.
 

افزایش سن

 
با افزایش سن، در بدن هورمون‌های مختلفی تولید می‌شود که منجر به ایجاد لک‌های پوستی کم‌رنگ در نواحی مختلف می‌گردد. پیشنهاد می‌کنیم اگر متوجه ایجاد لک‌های پوستی شدید، جهت درمان آن هرچه زود اقدام کنید؛ زیرا به مرور زمان این لک‌ها پررنگ‌تر شده و مطمئنا در زیبایی شما تاثیر خواهند گذاشت.
 

عوامل هورمونی

 
یکی‌دیگر از عوامل ایجاد لک‌های پوستی مربوط به اختلالات هورمونی است. در دوران بارداری به‌دلیل ترشح هورمون‌های مختلف؛ احتمال ایجاد شدن لک‌های پوستی افزایش می‌یابد. هم‌‍چنین افرادی که در دوران بلوغ هستند نیز بیشتر در معرض ایجاد لک‌های پوستی قرار می‌گیرند. پیشنهاد می‌کنیم در صورت مشاهده کردن، هرچه زودتر جهت درمان آن اقدام کنید.
 

مصرف داروهای خاص

 
توجه داشته باشید که مصرف برخی از داروهای خاص موجب بروز لک‌های پوستی در نواحی مختلف بدن از جمله صورت، کمر و شانه می‌شود. فراموش نکنید که به مرور زمان و در صورتی که بدون استفاده از کرم ضد آفتاب از منزل خارج شوید، این لک‌ها پررنگ‌تر می‌شوند. بهترین روش جهت از بین بردن لک‌های پوستی، استفاده از کرم ضد لک است. مصرف مرتب این کرم‌ها باعث محو شدن لک‌ها شده و دیگری اثری از آن‌ها روی پوست خود مشاهده نخواهید کرد.
 

کرم ضد لک چیست؟

 
اگر متوجه ایجاد لک‌های پوستی روی صورت و نواحی مختلف بدن خود شده‌اید که زیبایی شما را تحت تاثیر قرار داده، لازم نیست نگران باشید. استفاده از کرم‌های ضد لک می‌تواند به از بین رفتن لک‌های پوستی کمک کند. کرم ضد لک حاوی ترکیبات مختلفی است که علاوه بر محو کردن لک‌های پوستی، تاثیرات مثبت دیگری هم روی پوست شما می‌گذارد. شما می‌توانید علاوه بر از بین بردن لک‌های پوستی جهت سفید تر شدن پوست خود نیز از این کرم استفاده نمایید. جالب است بدانید مصرف مرتب ضد لک، موجب روشن شدن پوست‌تان از یک تا چند درجه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله کرم ضد لک چیست را مطالعه نمایید.
 
نحوه استفاده از کرم ضد لک چگونه است؟
 
 
همان‌طور که اشاره کردیم، کرم ضد لک یکی از بهترین راه‌ها جهت از بین بردن لک پوستی است؛ اما مزایای مصرف این کرم به همین جا ختم نمی‌شود و کاربردهای دیگری نیز دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 

کرم ضد لک خاصیت روشن کنندگی دارد

 
اگر پوست تیره‌ای دارید، پیشنهاد می‌کنیم به‌جای خرید کرم پودرهای گران قیمت جهت روشن شدن پوست‌تان، از کرم ضد لک استفاده کنید. ضد لک می‌تواند پوست شما را برای همیشه روشن کند.
 

استفاده از ضد لک طراوت و شادابی را به پوست شما هدیه می‌بخشد

 
کرم ضد لک حاوی ترکیبات مختلف ازجمله ویتامین‌ها و مرطوب‌کننده‌ها است. استفاده یک دوره از این کرم رطوبت مورد نیاز پوست شما را تامین کرده و پوستی با طراوت و شادابی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
 

با استفاده از ضد لک دیگری اثری از لک‌های پوستی نمی‌بینید

 
شما با استفاده از یک دوره از کرم ضد لک می‌توانید شاهد کم‌رنگ تر شدن یا از بین رفتن  کامل لک‌های پوستی باشید. هم‌چنین این کرم مانع از ایجاد لک پوستی به‌خاطر آفتاب سوختگی، دارو‌های خاص، بارداری و غیره می‌شود.
 

نحوه مصرف کرم ضد لک

 برای اثر بخشی بیشتر کرم ضد لک ، بهتر است در دو نوبت صبح و شب استفاده شود. حتما قبل از استفاده، پوست خود را کاملا با مواد شوینده مناسب بشویید تا تمام آلودگی‌ها و گرد و غبار پاک شود. سپس مقداری از این کرم را روی پوست خود قرار داده و به‌ آرامی ماساژ دهید تا کامل جذب شود. هم‌چنین در زمان استفاده از این کرم در نوبت صبح، اگر قصد دارید از خانه خارج شوید حتما بعد از استفاده از ضد لک، کرم ضد آفتاب بزنید. توجه داشته باشید در صورت استفاده نکردن از کرم ضد آفتاب دوباره لک‌ها برمی‌گردند.
 

کرم ضد لک عوارض دارد؟

 
عوارض ضد لک چیست؟ این سوالی است که ممکن است در زمان خرید این محصول برایتان پیش بیاید. کرم ضد لک باکیفیت هیچ‌گونه عوارضی ندارد و موجب قرمزی یا التهاب پوست نمی‌شود.
 
نحوه استفاده از کرم ضد لک چگونه است؟

 

نکات مهم هنگام خرید کرم ضد لک

 
قبل از خرید ضد لک حتما به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین کرم را برای مشکل پوستی خود تهیه کنید:
حتما قبل از خرید ضد لک به یک متخصص پوست مراجعه کنید تا ابتدا مشکل پوست شما را بررسی کرده و سپس کرم مناسب پوست شما را معرفی کند.
حتما کرم ضد لک را از فروشگاه‌های معتبر در این زمینه خریداری کنید تا از با کیفیت بودن مطمئن باشید.
ضد لک انواع مختلفی دارند که هرکدام برای یک نوع پوست مناسب است. حتما ضد لک را متناسب با نوع پوست خود خریداری کنید.
 

خرید کرم ضد لک اصل و باکیفیت

جهت خرید ضد لک باکیفیت و اصل حتما به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های فروش معتبر مراجعه کنید. ایطو به‌عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه‌ فروش انواع پکیج‌های درمانی پوست و مو فعالیت می‌کند. جهت خرید کرم ضد لک می‌توانید به آدرس اینترنتی eitoo.ir مراجه کرده و پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه، در کوتاه‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.
 
این مطلب کپی شده از عصرخبر به نشانی زیر است:


:: برچسب‌ها: کرم ضد لک , ضد لک و روشن کننده , ضد لک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0