عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 65
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 76
:: بازدید ماه : 1069
:: بازدید سال : 2468
:: بازدید کلی : 11795

RSS

Powered By
loxblog.Com

womanbeauty

راه های جدید شگفت انگیز برای داشتن پوستی زیبا
سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت 14:17 | بازدید : 374 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

تکنیک های مراقبت از پوست قرار نیست به ذهن شما برسد - شما باید آنها را یاد بگیرید. یادگیری موثرترین تکنیک هایی که می تواند به بهترین شکل ممکن برای شما مناسب باشد به معنای انجام کمی تحقیق و کسب اطلاعات بیشتر است. از نکات مراقبت از پوست مانند این استفاده کنید تا از امروز پوستی شاداب تر و شاداب تر داشته باشید.

برای حفظ جوانی پوست اطراف چشم، انجام کاری به سادگی خرید عینک آفتابی می تواند معجزه کند. عینک آفتابی فقط شما را باحال جلوه نمی دهد. با گذشت زمان، چشم دوختن در مقابل نور خورشید می تواند باعث ایجاد چین و چروک شود. قرار دادن یک جفت سایه قبل از خروج از خانه از این اتفاق جلوگیری می کند.

می توانید از عسل برای نرمی و لطافت پوست خود استفاده کنید. می توانید عسل را به عنوان ماسک به صورت خود بمالید یا آن را در آب حمام خود قرار دهید تا مرطوب کننده کل بدن باشد. اگر از آن به عنوان ماسک استفاده می کنید، کافی است مقدار کمی از آن را روی صورت خود قرار دهید، بگذارید 15 دقیقه خشک شود و سپس آن را بشویید. به منظور استفاده از آن در حمام، به سادگی 1/4 تا 1/2 فنجان را در آب قرار دهید تا حل شود.

لایه برداری پوست با ماسک هر هفته می تواند برای آکنه شما معجزه کند. سعی کنید از ماسک بلغور جو دوسر استفاده کنید که می تواند به خشک شدن پوست شما کمک کند تا اندازه منافذ شما کاهش یابد و در عین حال باکتری ها را از بین ببرد. ماسک بلغور جو دوسر یک راه عالی برای خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست است که روی سطح صورت شما نشسته است.

رژیم های مراقبت از پوست برای هر نوع پوست متفاوت است. پاک کننده ای را پیدا کنید که مناسب نوع شما باشد و به آن بچسبید. اگر پوست‌های چرب یا مختلط دارید، از شوینده‌های ژل یا کف‌کننده استفاده کنید. انواع پوست های معمولی و خشک باید با پاک کننده های مبتنی بر کرم بچسبند. تونرها اختیاری هستند، اما برای پوست شما معجزه می کنند. آنها را امتحان کنید و از آنجا بروید.

اگر لب‌هایتان ترک خورده به نظر می‌رسند، آن‌ها را لیس ندهید و آن‌ها را مرطوب نکنید. خشکی لب ها می تواند عفونت ناشی از قارچ باشد. کرم حاوی آنتی بیوتیک را به طور مرتب روی لب های خود بمالید تا عفونت را متوقف کنید. اگر لب‌های ترک خورده دارید، لیسیدن آن‌ها فقط باعث خشک شدن آن‌ها می‌شود. به جای آن از چوب دستی استفاده کنید.

پاک کننده صورت

اگر به دنبال پوست مات هستید، این مراحل ساده را دنبال کنید. ابتدا، روز خود را با یک پاک کننده صورت شروع کنید که گوگرد را به عنوان ماده اصلی آن ذکر کرده است. این کار باعث می‌شود که روغن در طول روز دور بماند. دوم، ناحیه T چرب خود را با ورقه های بلاتینگ بدون نسخه درمان کنید. سوم، اگر از آرایش استفاده می‌کنید، به جای کرم پودر از کرم پودر استفاده کنید. این نکات شستشوی روغن مخصوصاً در تابستان مؤثر است.

برای اینکه روال مراقبت از پوست خود را سریعتر و آسان تر کنید، چند کار را انجام دهید. به عنوان مثال، می‌توانید در حین دوش گرفتن به جای استفاده از لایه‌بردار در جلوی سینک، از پاک‌کننده و لایه‌بردار صورت استفاده کنید. همچنین محصولاتی را در نظر بگیرید که بیش از یک کار را انجام می دهند، مانند پاک کننده های لایه بردار یا مرطوب کننده هایی که حاوی ضد آفتاب نیز هستند.

اگر پوست خشکی دارید از صابون های تند استفاده نکنید و به جای آن از پاک کننده صورت استفاده کنید. صابون ها دارای موادی هستند که می توانند پوست شما را خشک کرده و باعث پوسته پوسته شدن بیش از حد شوند. اگر از پاک‌کننده‌ای استفاده می‌کنید که مخصوص پوست‌های خشک است، صورت شما رطوبت طبیعی خود را از دست نمی‌دهد. به دنبال پاک کننده ای باشید که حاوی گلیسیرین باشد.

از آنجایی که استراتژی های زیادی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که پوست شما مانند همیشه شاداب و جوان است، باید بدانید که آنها چیست و چگونه از آنها استفاده کنید. بدون اطلاعات مناسب می‌توانید تلاش‌های بی‌ثمر و بی‌ثمری را دنبال کنید که به نتایج دلخواه شما نمی‌رسند. از سوی دیگر، نکاتی مانند این می تواند شما را به یک شروع جدید عالی برای داشتن پوستی زیبا برساند.



:: برچسب‌ها: مراقبت از پوست، پاک کننده صورت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0