چگونه از ریزش مو جلوگیری کنیم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 1084
:: بازدید سال : 2483
:: بازدید کلی : 11810

RSS

Powered By
loxblog.Com

womanbeauty

چگونه از ریزش مو جلوگیری کنیم؟
چهار شنبه 2 تير 1400 ساعت 12:11 | بازدید : 399 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

ریزش مو چیزی بوده است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم میکنند. شاید در حالت عادی چندان متوجه ریزش موی خود نشوید اما وقتی موهای خود را شانه می کنید یا در حمام می بینید که چقدر موهایتان می ریزد. متخصصان پوست و مو بر این باورند که ریزش 50 تا 100 عدد مو در روز طبیعی است اما اگر بیشتر از این مقدار باشد، باید به فکر درمان ریزش مو خود باشید.

باید بدانید که ریزش مو به صورت ناگهانی اتفاق نمی افتد، موها ابتدا نازک تر می شوند، و گاهی نقاطی از کچلی را نیز مشاهده میکنید، که کاملا آزار دهنده هستند. ممکن است کرم ها، سرم ها و قرص و داروهای زیادی را برای درمان ریزش موی خود امتحان کرده باشید اما از هیچ یک نتیجه دلخواه خود را نگرفته باشید. در این مقاله قصد داریم بهترین روش های جلوگیری از ریزش مو در سال 2021 را به شما معرفی کنیم.

درمان ریزش مو

بهترین روش های درمان ریزش مو

Revialage Hair & Beauty Complex 

Revialage Hair & Beauty Complex به شما یک دوز روزانه از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد موهای سالم می دهد. یک مشکل بزرگ در مورد مو که مردم متوجه آن نمی شوند، این است که پرپشتی و سلامتی آن از درون شروع می شود. برای رشد موهای بلند، شاداب و براق، باید مطمئن شوید که بدن شما مواد مغذی مناسب را به دست می آورد. به این مواد مغذی مانند بلوک های سازنده فکر کنید که به موها کمک می کند تا حد ممکن سالم باشند.

 

برای اطمینان از دریافت مواد مغذی مناسب برای جلوگیری از ریزش مو، باید ویتامین هایی که مانع ریزش مو می شوند را مصرف کنید، مانند ریبوفلاوین، بیوتین، فولات و ویتامین B12. نه تنها این، بلکه به طور کلی، بیشتر بزرگسالان حداقل از نظر برخی مواد مغذی ضروری کمبود دارند.

چگونه از مکمل Revialage Hair & Beauty Complex استفاده کنیم؟

رمز موفقیت این مکمل در استفاده منظم و روزانه است. من شخصاً دوست دارم صبح ها همراه با سایر ویتامین ها و مواد معدنی آن را مصرف کنم تا قبل از شروع روز، دوز لازم روزانه مواد مغذی را دریافت کنم، اما این به شما بستگی دارد که چه زمانی از این مکمل استفاده کنید. من دوست دارم که این مکمل به راحتی در برنامه روزانه من ادغام شود و هیچ ضرری هم ندارد. از آنجا که این یک مکمل است و لازم نیست روی موها مالیده شود، بنابراین نگران روزهای شستشو یا مسائل مربوط به حالت دادن نباشید. 

 

Revialage Hair & Beauty Complex چگونه عمل میکند؟

پس از استفاده منظم از مجتمع زیبایی و زیبایی Revialage، شما قطعاً متوجه تفاوت در ریزش بیش از حد موهای خود می شوید. تفاوت فاحش در میزان ریزش مو در شانه کردن و شستن موها مشخص می شود. برای خرید بهترین و موثرترین پکیج های دارویی درمان ریزش مو به سایت مهتاطب مراجعه کنید. همچنین می توانید با شماره های 02165235660 یا 02165232090 تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر: چرا موهای من کم پشت شده است؟ آیا برگشتی دارد؟





:: برچسب‌ها: درمان ریزش مو , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: