نحوه انتخاب شرکت سئوی مناسب در سال 2022


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 92
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 92
:: بازدید ماه : 1165
:: بازدید سال : 2564
:: بازدید کلی : 11891

RSS

Powered By
loxblog.Com

womanbeauty

نحوه انتخاب شرکت سئوی مناسب در سال 2022
سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت 14:58 | بازدید : 370 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

پیدا کردن شرکت سئوی مناسب با خدمات سئوی مناسب برای کسب و کار شما می تواند بسیار مهم باشد. با توجه به زمان صرف شده برای مدیریت کسب و کار و تعداد روزافزون ارائه دهندگان سئو، یافتن یک تطابق همه جانبه خوب که نه تنها روی کاغذ خوب به نظر می رسد، بلکه می تواند صحبت را نیز راه بیندازد، می تواند چالش برانگیز باشد.

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه شرکت سئوی مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنید و چه نوع خدماتی را می توانید از فروشنده سئوی مناسب انتظار داشته باشید. این مقاله به شما کمک می کند تا تحقیقات و آماده سازی مناسب را انجام دهید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

یک شرکت سئو چه کاری انجام می دهد؟

یک شرکت خدمات سئو دارای کارشناسان و متخصصین در زمینه های مختلف بهینه سازی موتورهای جستجو است. با کار کردن با آنها، باید ترکیب مناسبی از استراتژی‌ها و اجراها را برای کمک به کسب و کارتان در رتبه‌بندی بالاتر در موتورهای جستجو، جذب سرنخ و افزایش درآمد به دست آورید. برخی از آنها شامل توسعه یک استراتژی محتوا برای وبلاگ شما، ممیزی وب سایت سئو، سئوی درون صفحه، خدمات لینک سازی، پاکسازی لینک، ایجاد محتوا، طراحی وب و موارد دیگر است. استراتژی های انتخاب شده و کیفیت اجرا، رشد بالقوه کسب و کار شما را به صورت آنلاین تعیین می کند.

چگونه یک شرکت سئوی مناسب انتخاب کنیم؟

انتخاب یک شرکت سئو می تواند برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل سخت باشد. اکنون که تعداد شرکت های سئو افزایش یافته است، تحقیق و تصمیم گیری را چالش برانگیزتر کرده است. نکته مهم این است که بدانید چگونه شرکت هایی را که تجربه زیادی دارند شناسایی کنید و کسانی را که تجربه کمی دارند یا کسانی که فقط در حال بال زدن هستند را از بین ببرید.

در اینجا چند نکته عالی وجود دارد که می توانید از آنها برای یافتن شرکت سئوی مناسب استفاده کنید که می تواند به پیشرفت کسب و کار شما کمک کند.

1. هدف مشخصی در ذهن داشته باشید

شما مجبور نیستید با سئو آشنا باشید، این وظیفه آژانس است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هدف خود را تعیین کنید و بدانید که چرا باید سئوی خود را برون سپاری کنید. اگر به دنبال گنجاندن SEO در فعالیت های بازاریابی اینترنتی خود هستید، ممکن است به این دلیل باشد که می خواهید به یک یا چند مورد از موارد زیر دست یابید:

  • ترافیک ارگانیک به وب سایت خود را افزایش دهید
  • بهبود تولید سرنخ
  • افزایش فروش تجارت الکترونیک
  • برندسازی را بهبود بخشید
  • کاربران بیشتری را درگیر کنید
  • یک استراتژی بازاریابی هدفمندتر را بگنجانید
  • مدیریت شهرت
  • خدمات کلی بهتر به مشتریان

اینها فقط برخی از اهدافی هستند که می توانید با سئو به آنها برسید. قبل از اینکه وارد یک شراکت شوید، باید تصمیم بگیرید که چرا به این خدمات نیاز دارید. شما باید چشم انداز بلند مدت و اثر بلند مدت فعالیت را ببینید زیرا به شما کمک می کند تا آنچه را که نیاز دارید تعیین کنید و می توانید زمان و منابع خود را بر اساس آن سازماندهی کنید.

بیشتر بخوانید: سئو چیست؟ راهنمای جامع SEO برای مبتدیان در سال 2022

2. همه شرکت های احتمالی سئو را بررسی کنید و محصولات یا خدمات آنها را با هم مقایسه کنید

قبل از وارد شدن به هر نوع شراکتی باید بدانید در حال حاضر در بازار چه می گذرد. حداقل در ابتدایی ترین سطح. تحقیقات اطلاعاتی در مورد بازار و نوع خدماتی که آنها می توانند به کسب و کار شما ارائه دهند در اختیار شما قرار می دهد.

انجام تحقیقات بازار همچنین به شما این فرصت را می دهد که ببینید چه چیزی در آنجا وجود دارد و به شما امکان می دهد آژانس حرفه ای را از یک آماتور ارزیابی کنید.

هدف شما در اینجا تجزیه و تحلیل عوامل اصلی است که ممکن است بر تجارت شما تأثیر بگذارد. این اطمینان حاصل می کند که تصمیم درستی می گیرید که برای شما نیز مهم است.

3. تجربه گذشته شرکت را بررسی کنید

تاریخچه یک شرکت مهم است زیرا گواهی است برای اینکه چه کسی هستند. این به شما امکان می‌دهد ببینید از کجا آمده‌اند، سطح کیفیت خدماتشان چقدر است، چه چیزی می‌توانند ارائه دهند و همچنین رابطه آنها را با مشتریانشان نشان می‌دهد و بنابراین نگاهی اجمالی به اعتماد آنها به شما می‌دهد.

می‌توانید با بررسی وب‌سایت آن‌ها، خواندن مطالعات موردی، یا تماس با آن‌ها و درخواست برای دیدن کمپین‌های گذشته شرکت، درباره عملکرد گذشته آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. شما قرار است منابع و انرژی را به این شرکت اختصاص دهید، بنابراین درخواست مدرک و نگاهی به مجموعه کار آنها بسیار مهم است.

دیدن کارهایی که آنها می توانند انجام دهند، اعتماد به نفس مورد نیاز برای کار و شراکت با آنها را افزایش می دهد. همچنین به شما آرامش می دهد زیرا شرکتی که عملکرد آنلاین کسب و کار شما را مدیریت می کند بهترین نتایج ممکن را به شما می دهد.

4. بررسی ها و مراجع را بررسی کنید

اگر وب سایت آنها مهر تأیید شما را دریافت کرد و تأیید کردید که آنها واقعاً خدمات مورد نظر شما را ارائه می دهند، وقت آن است که نظرات مشتریان را بررسی کنید. شما می توانید آنها را در وب سایت یا لیست های موجود در وب بیابید. شما می توانید بر اساس آنچه مشتریان قبلی در مورد آن به وجد آمده اند، درباره آژانس اطلاعات بیشتری کسب کنید. دریافت بینش در مورد اینکه مشتری در چه صنعتی است، آژانس چه کاری توانسته است برای او انجام دهد، و چگونه کل فرآیند پیش رفت، به شما ایده ای می دهد که می توانید انتظار تجربه خود را نیز داشته باشید. خواندن نظرات و مطالب دیگر بسیار مهم است زیرا SEO می تواند کارهای مختلفی را برای صنایع مختلف انجام دهد. به عنوان مثال، استراتژی های سئوی دندانپزشکی دور از دسترس نیست، اما مطمئناً با سئو برای حسابداران یکسان نیست.

5. با صحبت کردن با آنها بررسی کنید که چقدر خوب ارتباط برقرار می کنید یا با آنها کنار می آیید

همچنین می‌توانید با پرسیدن سؤالات درست، اطلاعات بیشتری در مورد شرکت سئوی مورد نظر خود به دست آورید. ارتباط کلیدی است. یک قرار ملاقات با یک مشاور سئو چه از طریق چت ویدیویی، تماس تلفنی یا حضوری باشد، تعیین کنید. شما می خواهید اندازه گیری کنید که چقدر خوب همسو می شوید و آنها چقدر اهداف شما را درک می کنند. همچنین راهی عالی برای پرسیدن سوال و روشن کردن جزئیات است. با برقراری ارتباط، می توانید یاد بگیرید که چقدر سریع پاسخ می دهند، برای مشتریان ارزش قائل هستند و حرفه ای بودن آنها را ارزیابی می کنند.

مصاحبه با شرکت سئوی آینده شما نیز یک فرصت عالی برای دانستن روند آنها است. از آنها بپرسید که آیا آنها تجربه کار با مشاغل در صنعت شما را دارند یا خیر، بپرسید که آیا می خواهید مدیر حساب یا متخصص SEO خود را دریافت کنید، سپس درباره نحوه عملکرد کل سیستم و همچنین قیمت گذاری سئو سوال کنید.

6. بررسی کنید که آیا سطح شایستگی آنها با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر

همکاری با یک آژانس SEO می تواند برای هر کسب و کاری شگفت انگیز باشد. با این حال، باید مطمئن شوید که شرکتی که با آن شریک هستید به روز با روندها است و آنها یک تجارت معتبر هستند. شراکت‌های عالی زمانی اتفاق می‌افتند که با شرکتی شریک می‌شوید که کنترل کامل روی صنعت خود دارد. به این ترتیب، آن‌ها می‌توانند از دانش برتر خود در صنعت استفاده کنند تا چشم‌اندازی بزرگ‌تر و بهتر از آنچه شما در ابتدا مفهوم‌سازی کرده‌اید، توصیه کنند.

7. درخواست پروپوزال سئو

در نهایت یک پیشنهاد سئو درخواست کنید. پس از ملاقات با شرکت سئو و روشن کردن جزئیات، می خواهید به پیشنهاد سئو نگاهی بیندازید، به خصوص اگر علاقه مند به کار با آنها هستید. آنها در ابتدا یک پروپوزال سئو ایجاد می کنند که تمام جزئیات اجرایی کمپین سئوی شما را داشته باشد. این اطمینان حاصل می کند که دامنه پروژه را درک می کنید و ایده روشنی از فرآیند دارید. این سودمند است زیرا می توانید هر قسمتی را که مناسب می دانید تغییر دهید.

نکات حرفه ای

به دلیل قیمت، شرکت سئو را انتخاب نکنید.

قیمت در مورد سئو مهم است. هزینه سئو به صنعتی که در آن هستید، آنچه نیاز دارید و اهداف شما بستگی دارد. بدانید که شرکت‌های سئو ارزانی وجود خواهند داشت و اغلب انتظارات را برآورده نمی‌کنند. سئو جادو نیست و یک شبه اتفاق نمی افتد. این نیاز به تحقیق روش شناختی، تجزیه و تحلیل و تفکر استراتژیک دارد و در عین حال تجربه و تخصص لازم برای توصیه و اجرای استراتژی درست کسب و کار شما را دارد.

تحقیقات خود را در مورد هزینه سئو انجام دهید و بودجه مورد نظر خود را تعیین کنید. با انجام صحیح آن در اولین بار می توانید در سئو صرفه جویی کنید. یک کمپین سئوی ناموفق می تواند در دراز مدت هزینه بیشتری برای شما داشته باشد، بنابراین فقط به دنبال ارائه دهنده خدمات سئو نباشید زیرا ارزان است.

نسبت به آژانس های سئو که نتایج فوری را تضمین می کنند، شک داشته باشید.

بازاریابی سئو یک نیاز رو به رشد برای مشاغل است و افراد زیادی هستند که قصد دارند از این روند در حال تحول سرمایه گذاری کنند. برخی حتی بدون داشتن تجربه مناسب شروع به حرفه ای خواندن می کنند، در حالی که برخی دیگر به تازگی سئو سایت را به خدمات خود اضافه کرده اند به این امید که شبکه گسترده تری ایجاد کنند. اغلب آنها سعی می کنند با تضمین نتایج فوری مشتریان را جذب کنند - این را یک پرچم قرمز در نظر بگیرید.

سئو یک فرآیند مستمر است که نمی‌توان آن را یک بار راه‌اندازی کرد و پس از آن ترک کرد. یک کمپین سئو می تواند یک ماه یا بیشتر طول بکشد و بعد از 4 تا 8 ماه نتیجه خواهد داد. با این حال، نتایجی که در درازمدت ایجاد خواهد کرد بسیار بهتر از آنچه در 8 ماه اول به دست آورده است خواهد بود.

اطمینان حاصل کنید که شرکت از بهترین شیوه های سئو استفاده می کند.

سئو فرآیندی عمیق است که به دنبال بهترین شیوه های سئو به مهارت و تحلیل استراتژیک نیاز دارد. دستورالعمل‌هایی وجود دارد که موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو تنظیم کرده‌اند که مدیران وب‌سایت‌ها و کارشناسان سئو باید هنگام بهینه‌سازی یک وب‌سایت به آن‌ها پایبند باشند. با این حال، روش‌های پنهانی وجود دارد که هدفشان دور زدن این قوانین است. این اقدامات غیراخلاقی سئو کلاه سیاه نامیده می شود. آنها ممکن است برای مدت کوتاهی به شما وعده نتایج فوری بدهند، اما وب سایت شما از SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو) خارج می شود و حتی ممکن است جریمه شوند یا از نتایج جستجو محروم شوند.

جمع بندی

این تنها چند نکته در مورد چگونگی انتخاب بهترین شرکت سئو برای کسب و کارتان است. یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که نشان می‌دهد یک شرکت برای شما مناسب است، سنجش احساس شما هنگام صحبت با آن‌ها است. آیا آنها باعث می شوند که فرآیند احساس امنیت کند یا مبهم؟ آیا آنها می توانند موفقیت های گذشته را به اشتراک بگذارند؟ آیا آنها بدون حجاب به همه سوالات شما پاسخ می دهند؟ مهمتر از همه، آیا احساس راحتی می کنید که به جلو بروید؟ به دل خود اعتماد کنید

مکان نباید یک عامل تعیین کننده باشد. هرگز خود را محدود به چیزهایی نکنید که می توانید در منطقه خود پیدا کنید، زیرا سئو بر اساس مکان انجام آن نیست، بلکه بر اساس میزان تجربه افراد پشت سر آن و اینکه چگونه تخصص آنها در این زمینه بر کل کمپین تأثیر می گذارد، بستگی دارد.

سئو روشی موثر برای تقویت پتانسیل کسب و کار شما و افزایش بازگشت سرمایه است، با این حال یافتن آژانس سئوی مناسب یک فرآیند کاملاً دشوار است. اما همه چیز در پایان ارزش آن را خواهد داشت. به یاد داشته باشید که شرکت خود را با دقت ساخته اید و کار آسانی نبوده است، بنابراین برای انجام تحقیقات مناسب زمان بگذارید و در نهایت شرکت سئوی مناسبی را پیدا خواهید کرد که کسب و کار شما را به ارتفاعات جدیدی خواهد رساند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: